Проучване на MarketWatch разкри, че три от най-големите технологични компании в САЩ са увеличили драстично разходите за лобизъм, които правят през 2019 година.
Инвестициите, които осигуряват по-добър имидж на компаниите и прокарват техните политики в различни организации, са регламентирани в САЩ и компаниите докладват подобни разходи, предава Dir.bg.
Това позволява да видим, че за лобизъм Facebook са отделили цели 16,7 милиона долара, с което записват огромен ръст спрямо миналата година. Причините вероятно са множеството скандали с изтичане на данни на потребители от социалната мрежа, изслушванията пред Конгреса и проблемите със сигурността като цяло, които нарушиха реномето на социалната мрежа.
Друг гигант като Amazon пък е изхарчил 16,1 милиона долара през 2019 година за лобистки бизнес стратегии, а Apple са отделили 7,4 милиона.
Компаниите далеч не са сами в тази практика, но другите харчат доста по-малко. Google да речем са свели тези разходи до 11,8 милиона, след като през 2018 година са изхарчили според официалните документи над 21,7 милиона за лобизъм.
Фото: Digital.bg
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
"Вчера не участвах в публични събития, но ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
Възрастна дама иска да паркира колата си. Намества се между колите и блъска предната кола. След това блъска и задната.
Към нея бавно се приближава полицай и пита вежливо:
- Мадам, по слух ли паркирате?