2024 Mercedes-Maybach EQS SUV

Свързани новини

16.10.2023 09:40

Първи преглед на новия 2024 Mercedes-Maybach EQS SUV

Видян 23162 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Maybach EQS има едно основно предимство пред Rolls-Royce и Bentley: Той е електрически

Малкият град Тофино в северния край на остров Ванкувър е дом на само 2500 души и е най-достъпен с хидроплан. Най-голямата му претенция за слава е, че тук са заснели филм „Здрач“, вторият. Но живописните пейзажи на Националния парк Pacific Rim и прекрасните скалисти брегове също го правят гореща точка за юпитата, които искат да избягат от шума и суетата на града.




Поне бъдещите собственици на SUV Mercedes-Maybach EQS, които нахлуят на острова, могат да се утешат с факта, че техните показни SUV автомобили няма да разрушат качеството на въздуха за естествената дива природа. Като първият изцяло електрически Maybach, EQS има цялата мощност, уравновесеност и елегантност, които очаквате от марката двойно М, но без неприятните емисии.

В истинската мода на Майбах за украсяване на всеки екстериор на Benz, противоречивият външен вид на EQS получава повишена финес, което прави някои от иначе грубите му линии малко по-лесни за понасяне. Орнамент с три лъча звезда (рядък в днешно време) се намира на върха на предния капак с мида, вертикални ивици украсяват изкуствената решетка, а скрити лога на Maybach в корпусите на фаровете придават допълнителен вид на елегантност на предната част. Дизайнерите дори стигнаха дотам, че приложиха специфичния за Maybach шрифт върху всички външни значки.






По-малко фини са 950 или нещо такова – аз преброих – двойни М лога, които изпъстрят екстериора на модела Night Series. Фалшивите вентилационни отвори, джанти, C-колона и т.н. Това е предимно по избор, за щастие, и аз избрах по-традиционен двуцветен, синьо-сребрист външен вид за този тест с класически моноблок колела – най-добрата спецификация от групата.

Батерия от 107,8 киловатчаса захранва два двигателя, същите тук като при най-добрия EQS Benz, но допълнителен тласък дава на Maybach 649 конски сили и 700 фунта фута въртящ момент. Това е доста значително подобрение от 113 к.с. и 67 lb-ft спрямо EQS 580 SUV.

Майбах все още не е обявил данни за пробега, но показанията на клъстера с габарити показват 494 километра при 98 процента, когато тръгнах – така че над 300 мили в САЩ не са изключени. И със скорост на бързо зареждане с постоянен ток от 200 киловата (съвпадаща със стандартния EQS SUV), зареждането до 80 процента не трябва да отнема повече от 30 минути.

Докато повечето хора очакват да бъдат возени в Maybach, вместо сами да го карат (повече за това по-късно), ръководителят на Mercedes-Maybach Даниел Лескоу подчертава, че „Това не е кола само за шофиране с шофьор“. Със сигурност не е така.

По криволичещите планински пътища, които минават през Националния парк Pacific Rim, значката на Maybach едва ли се усеща като хит за динамично шофиране. Огромният EQS се движи по дълги прави със своя допълнителен въртящ момент, който осигурява нелепо време за ускорение от 0 до 100 (особено за толкова голям автомобил) за 4,1 секунди.




Кормилното управление е отзивчиво и има отлична разговорливост навсякъде, което позволява бързи завъртания в завоите, докато стандартното въздушно окачване с адаптивно амортисьориране поддържа тромавия SUV стабилен. Maybach не посочва официално собствено тегло за своя EQS SUV; вероятно е 3 тона, когато го сравнявате със стандартната версия на Benz. Но окачването е толкова меко и добре подредено, че потиска повече накланяне на каросерията, отколкото бихте очаквали от толкова голям автомобил. В сравнение с Rolls-Royce Cullinan, EQS се усеща като 911, дори и да няма газов двигател.

В режим Comfort, Maybach се носи като вълшебен килим над неравните, натъртени пътища по пътя ми на север към Тофино. Някои от по-големите неравности излагат това голямо собствено тегло, докато се движи нагоре, но това е единственото попадение в иначе звездната настройка на окачването.




Това е отличен SUV за шофиране и определено един от най-спортните варианти сред SUV от висок клас. Но разбира се, вие трябва да бъдете возени на задната седалка.




С приблизителна начална цена от $200 000, Mercedes-Maybach EQS SUV е напълно достоен за исканата цена от близо четвърт милион долара. Bentayga EWB струва $226 900, а Cullinan започва от около $345 000. И двете обаче са оборудвани с газови двигатели. Една по-спортна електрифицирана алтернатива, като BMW XM за $159 995, предлага сравним комфорт на малка част от цената, но дори не се доближава до Maybach, когато става въпрос за задните седалки.




В крайна сметка предимството на този Maybach е, че е изцяло електрически. Това е като да си вземете тортата, която харесвате и да я изядете; всички тънкости, от които се нуждаете от марката, минус излъчващия дим двигател. Maybach прегръща своето изцяло електрическо бъдеще, а EQS SUV е първият в това, което би трябвало да бъде дълга поредица от EV съвършенства.



Източник: motor1.com



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня



COVID-19 е като рогата:

- Едни го имат.
- Други ще го имат.
- А трети никога няма да знаят, че са го имали ...

към хороскоп хороскоп

везни