„Можете да разградите хартиените капсули или да рециклирате алуминиевите. Оставяме на потребителите да решат“, добавя той.

Свързани новини

21.11.2022 14:56

Nespresso пуска хартиени капсули за кафе

Видян 6756 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Бизнесът за кафе на Nestle Nespresso представя компостируеми капсули на хартиена основа, за да привлече потребителите, отблъснати от металните на швейцарския гигант за пакетирани храни, които въпреки че могат да се рециклират, често се озовават на сметището, съобщава Ройтерс.

Главният изпълнителен директор на Nespresso Гийом льо Кунф заяви пред агенцията, че не всички потребители са наясно, че алуминиевите капсули могат да се рециклират и може да се чувстват по-комфортно с капсули от компресирана хартиена маса.

„Целта е не да заменим всички алуминиеви капсули с хартиени, а да дадем на потребителите по-голям избор. Това е алтернатива за устойчив избор“, казва Льо Кунф в интервю.

„Можете да разградите хартиените капсули или да рециклирате алуминиевите. Оставяме на потребителите да решат“, добавя той.

Nespresso е един от най-големите брандове на Nestle с продажби за 2021 г. за 6,4 млрд. шв. франка (6,7 млрд. долара), както и е един от най-печелившите.

След растящите продажби по време на пандемията ръстът на Nespresso се забавя, макар че Льо Кунф казва, че въвеждането на новите капсули не е отговор на това, което той определя като „пренастройка“.

Льо Кунф не дава информация за целите за продажба на новите капсули, чиято разработка е отнела три години и ще бъдат въведени в Швейцария и Франция, но се надява, че те ще привлекат нови потребители и ще запазят сегашните.

Льо Кунф подчертава, че представянето им не е и greenwashing (заблуждаване за екологосъобразност – бел. ред.), тъй като Nespresso отдавна е ангажирана с рециклиране. Вместо това новите капсули са част от еволюцията и иновациите на бранда.

„Хората, които преди това никога не са обмисляли Nespresso, ще купят тази капсула и може да върнем хора, които са ни напуснали“, казва той.

Брандът устоя на предишни икономически кризи, така че Льо Кунф е убеден и за бъдещето си.

„Nespresso е достъпен лукс, който може да искате да защитите като потребител в труден момент“, добавя той.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня

По улицата върви блондинка. Едната и гърда изскочила от блузата. Всички ахкат и охкат, и само един полицай намира в себе си мъжество да й каже:

- Госпожо, защо сте в такъв вид на обществено място!?

Тя си поглежда гърдата и възкликва:

- Ужас! Забравила съм си детето в автобуса!

към хороскоп хороскоп

риби

Не позволявайте да ви налагат темпо на работа

Не позволявайте да ви налагат темпо на работа, което