На конференция в сряда главният изпълнителен директор на автомобилния производител Оливър Блум каза, че електрическа кола на цена около 22 000 долара (20 000 евро) е възможна до края на десетилетието.

Свързани новини

21.11.2023 09:40

Е-кола за 40К лв.е възможна: Шефът на VW

Видян 29707 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Volkswagen пуска ли достъпен EV? На конференция миналата седмица главният изпълнителен директор на автомобилния производител Оливър Блум каза, че електрическа кола на цена около 22 000 долара (20 000 евро) е възможна до края на десетилетието.

Блум обясни, че намаляването на разходите за батерии ще бъде основният двигател за по-ниски цени на EV по време на бъдеща конференция в Берлин, както Ройтерс съобщи.

Той посочи напредъка в унифицираните батерийни клетки, за който VW твърди, че ще намали разходите за батерии наполовина. Volkswagen представи новите батерийни клетки по време на своя Power Day през 2021 г. Компанията каза, че гъвкавостта ще позволи използването в до 80% от всички EV модели на VW Group.

Обединените клетки ще се произвеждат във фабриката му в Залцгитер в началото на 2025 г. В бъдеще VW планира заводът да достигне 40 GWh годишен капацитет или достатъчно за 500 000 превозни средства.

„Ние сме отговорни да пуснем правилните продукти на правилната цена на пазара“, каза Блум миналата сряда.

Volkswagen разкри плановете си за най-евтиния си EV досега, концепцията ID 2all, през март, тъй като изглежда да се конкурира с пазарни лидери като Tesla и китайския BYD. ID 2all ще започне от под 25 000 евро (приблизително $27K), с обхват до 450 км (279 мили).




Volkswagen планира още по-евтина електрическа кола за 40К лв.

Производствената версия на ID 2all ще бъде представена за Европа през 2025 г. Тя ще се базира на платформата MEB Entry като един от десетте нови модела, пуснати на пазара до 2026 г.

Междувременно Volkswagen разкри, че работи и върху електрически автомобил на цена под $22K (20 000 евро).




Проектът, за който се предполага, че ще бъде наречен ID 1, ще бъде най-малкият и най-достъпен електрически модел на VW досега. Според Autocar електрическата кола ще бъде сходна по размер с газовото Polo (може също да носи неговото име).

Polo е дълъг 3м, широк 167 см и висок около 147 см, така че новият електрически модел вероятно ще бъде в този диапазон.

Главният изпълнителен директор на Volkswagen Passenger Cars, Томас Шафер, каза по-рано: „Polo е много успешен и е една от нашите икони и ние ще използваме тази концепция за превозно средство и в бъдеще.“

ID 1 вероятно ще споделя части с ID 2all, включително избор между 38 kWh или 58 kWh батерия. За тази цена VW може да предложи още по-малка батерия.





Блум каза на конференцията в сряда, „След като първите потребители бяха достигнати с електрически автомобили, сега имаме нужда потребителите да бъдат убедени от технологията, които нямат възможност да инсталират станция за зареждане у дома.“

Volkswagen подробно описа ID 2all с възможности за бързо зареждане (10%-80%) за 20 минути. Компанията все още не е предоставила повече подробности за модела.





Новината идва дни след като Райнхард Фишер, ръководител на стратегията във VW Group America, каза, че автомобилният производител има за цел да произвежда електромобили под $35 000 в САЩ или Мексико.

Няколко автомобилни производители обещават да пуснат достъпни електрически автомобили. Citroen, собственост на Stellantis, представи своя електрически градски автомобил C3, започващ от около 24 500 долара (23 300 евро). Компанията го нарича „Първата европейска достъпна електрическа кола“. Още по-достъпна версия ще бъде пусната на пазара през 2025 г. на цена около 19 990 евро (21 000 долара).

Дъщерното дружество на Renault, Amphere, също пуска предстоящ електромобил, Legend, с начални цени под 20 000 евро.

Може би все пак идва достъпна електрическа кола Volkswagen. От друга страна, може просто да се говори повече, тъй като автомобилният производител е изправен пред нарастващ натиск на пазара на EV.

Volkswagen спря производството на електромобили в два германски завода миналата седмица след поредица от съкращения на производството през последните няколко месеца. Спирането засяга електрическите модели, включително ID.4, ID.7 и Audi Q4 e-tron.

Компанията посочи като причина липсата на електрически двигатели. Въпреки това, както обясни финансовият директор Арно Антилиц, след приходите на компанията за третото тримесечие поръчките за електромобили са намалели до 150 000 бройки. Това е с 50% по-малко от миналогодишните общо 300 000.

Блум твърди, че нарастващата инфлация и краят на субсидиите възпират търсенето. Междувременно лидерите в електромобилите, включително Tesla и BYD, намаляват цените, принуждавайки конкурентите да последват примера им.


Източник: electrek



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня

- Каква е разликата между мъжа и микровълновата печка?

  Никаква, след 30 секунди всичко е готово.

                 

към хороскоп хороскоп

стрелец