Американската софтуерна компания Salesforce е най-новият спонсор на световния шампионат във Формула 1, като договорът ще донесе 100 млн. долара на спорта.
Предполага се, че споразумението е за пет години години и се очаква да бъде официално обявено тази седмица, точно преди старта на сезона с Гран При на Бахрейн в неделя. Според непотвърдена информация на Sky News, компанията, базирана в Сан Франциско може да даде и повече пари на Формула 1, тъй като световният шампионат ще получава по 30 милиона долара, ако изпълни всички клаузи в спонсорското споразумение.
Влизането на Salesforce в спорта маркира нарастващия интерес към Формула 1 в Щатите. Netflix успя да привлече милиони нови фенове на спорта в цял свят, но най-вече в Америка. Управляващите спорта вкараха второ състезание в Щатите в календара - в Маями, а съвсем скоро се очаква да има и 3-то - в Лас Вегас.
Отделно от това една от легендите на американските моторни спортове Майкъл Андрети планира да участва във Формула 1 с изцяло американски тим и за разлика от Джийн Хаас вече анонсира, че ще разчита на поне един американски пилот. То беше допълнено от тестовата програма на Колтън Херта с болид на Макларън, което е част от подготовката му за дебют във Формула 1.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Наградата за работата ни не е това, което ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
По улицата върви блондинка. Едната и гърда изскочила от блузата. Всички ахкат и охкат, и само един полицай намира в себе си мъжество да й каже:
- Госпожо, защо сте в такъв вид на обществено място!?
Тя си поглежда гърдата и възкликва:
- Ужас! Забравила съм си детето в автобуса!