Компанията ще отпразнува и отбележи 100-годишнината на Warner Bros. с:  Акценти в програмната схема: документален филм от три части за историята на Warner Bros

Свързани новини

19.12.2022 14:12

Уорнър Брос посреща 100 ЧРД

Видян 1922 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

На 14 декември Warner Bros. Discovery (WBD) официално стартира своята глобална кампания по 100-годишнината на Warner Bros. Studio, която честваме на 4 април 2023 г. През следващите 12 месеца, този важен рожден ден ще бъде отбелязан във всички канали и платформи за потребители със специална програмна схема и съдържание, ексклузивни продукти и селекции за забавление у дома, специална секция в HBO Max, многоканални кампании в социалните медии, събития на живо и прожекции и активации за феновете на съдържанието на компанията по света.


Дейвид Заслав, главен изпълнителен директор на Warner Bros. Discovery, сподели: „Името Warner Bros. е синоним на забавление и за нас е чест да празнуваме стогодишнината на това емблематично студио и богатото наследство, което стартира от четиримата братя, които го основаха през 1923 г.


През последните 100 години Warner Bros. създаде някои от най-разпознаваемите и обичани филми, телевизионни предавания и герои, измисляни някога, и е мястото за въздействащо разказване на истории, което едновременно определя и отразява нашата култура. Ние сме развълнувани от светлото и динамично бъдеще на нашата компания и докато се впускаме в нейния втори век, ще продължим да разказваме страхотни истории, които забавляват, информират и вдъхновяват публиката по цял свят.“ Компанията ще отпразнува и отбележи 100-годишнината на Warner Bros. с:  Акценти в програмната схема: документален филм от три части за историята на Warner Bros. от WB Unscripted Television, който ще бъде достъпен в HBO Max (и при избрани партньори в територии, където HBO Max не се предлага директно); маратони и специални епизоди в над 40 локални мрежи и международни канали на Warner Bros. Discovery; архивни интервюта от 29-те сезона на публицистичната поредица Extra, както и посещения на снимачна площадка в студиото, премиери на червения килим и партита; целогодишен фокус върху класическите филми на Warner Bros. от бранда TCM; партньорства с различни обществени организации за подпомагане на набирането и идентифицирането на режисьори, които да бъдат част от проект за късометражен филм, отдаващ почит на някои от най-емблематичните филми на Warner Bros.; брандиране и събития по повод стогодишнината, свързващи феновете с телевизионните марки, франчайзи и герои на Студиото. Warner Bros.


Home Entertainment ще пусне поредица от празнични филмови и телевизионни пакети на дигитални носители, Blu-ray и DVD, включително четири тома от 25 филма и колекция от 100 филма (и двата включват колекционерски сувенири). Пълни колекции от телевизионни сериали, достъпни за първи път и „Най-доброто от…“ телевизионни компилации от най-обичаните франчайзи на WBTV. През годината Warner Bros. Home Entertainment ще пусне дванадесет ремастерирани заглавия, достъпни за първи път в 4K Ultra-High Definition, като сред тях са „Superman 5-Film Collection“ и специалните издания за 50-ата годишнина на „Дракона идва“ и „Екзорсистът“ .


HBO Max ще стартира специален шелф в края на януари с тематични и сезонни предавания: HBO Max ще извади на бял свят заглавия от необятните филмови и телевизионни библиотеки на Warner Bros., за да представи подбрани колекции, отбелязващи празника и отделни активности към него, включително Месец на афроамериканската история, Месец на историите на силните жени, Месец на историите на общността на азиатските американци и жителите на тихоокеанските острови  (AAPI) и Pride/LGBTQ месец. Потребителски продукти: oт облекло и домакински стоки до играчки, колекционерски предмети, издателствa, търговци на дребно и компании за храни и напитки, Warner Bros. Discovery Global Consumer Products си партнира с някои от най-популярните и разпознаваеми марки в света, за да отбележи този важен момент. През 2023 г. Consumer Products ще представи няколко ексклузивни активации с ключови партньори, включително Amazon, Saks Fifth Avenue, Funko, Mattel, New Era, Running Press и други. Освен това ще бъде представена нова линия продукти, включваща „Шантави мелодии“, една от най-разпознаваемите анимационни поредици в историята на Warner Bros., както и други легендарни WB герои от любими на феновете франчайзи като DC и Wizarding World. Компанията ще представи няколко събития на живо и изживявания за фенове по целия свят през цялата година, включително: Поредица от концерти на свещи в 100 града, отвеждащи феновете на музикално пътешествие през 100-те години съществуване на Warner Bros. в градове по целия свят, включително Лос Анджелис, Ню Йорк, Лондон, Торонто, Мелбърн, Париж, Сингапур, Милано, Сао Пауло и Мексико сити; TCM Classic Film Festival в Холивуд през април ще отпразнува ключови филми и големи таланти от историята на Warner Bros. Pictures, включително „Казабланка“, 50-годишнината на „Екзорсистът“, с участието на режисьора Уилям Фридкин; „Дракона идва“, както и световната премиера на ремастерираните „На изток от рая“ и „Рио Браво“; Ексклузивни единични кинопрожекции на някои от най-популярните филмови заглавия от цялата история на Warner Bros.; Музейни изложби и възпоменателни прожекции с Академичния музей за филми в Лос Анджелис; Възпоменателни прожекции в Warner Bros.


Theatre в Националния музей на американската история Smithsonian; Хотелите и тематичните паркове на Warner Bros. по целия свят, включително The WB Abu Dhabi, Warner Bros. World Abu Dhabi, Parque Warner Madrid и Warner Bros. Movie World в Австралия, ще отпразнуват стогодишнината с ексклузивни стоки, снимки, специални активности и активации и др. Турне Warner Bros. Studio Tour Hollywood: световната премиера на активностите за приближаване на феновете до забавленията, които обичат, ще помогне да отпразнуваме стогодишнината по мащабен начин. Специална изложба за 100-годишнината ще дебютира като част от турнето през февруари, а по-късно през годината ще бъдат разкрити още изненади, посветени на повода.  Глобални тържества: Warner Bros. има международно присъствие почти откакто съществува. За да отпрануват глобалната популярност на марката и нейното съдържание, герои и потребителски предложения, екипи от цял ​​свят ще организират активации във всички бизнеси на студиото. От чествания на стогодишнината в Китай и тематична изложба по време на Международния филмов фестивал в Пекин до временни (pop-up) канали в Германия, филмови изложби в цяла Европа и потребителски продукти и модни линии във всички региони, стогодишнината на Warner Bros. наистина ще бъде глобален празник.


Социални медии: и накрая, тъй като това не се е случило, ако не се види в социалните медии, ангажираността с всички платформи е основен компонент на празнуването на стогодишнината. За да се даде възможност на феновете на всичко, свързано с Warner Bros., да се включат в празника, в социалните медии ще бъдат пуснати специални тематични кампании, включително This Day in History, Backlot Journeys и 100 Iconic WB Moments, както и компилации на ключово съдържание, активации на събития на живо, генерирано от потребителите съдържание, снимки и филтри и др.

 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня

Който търси, разхвърля

към хороскоп хороскоп

лъв

Днес фокусът ви може да се измести към практичните аспекти


Днес фокусът ви може да се измести към практичните