Със стилно парти в Rooftop Bar на Sense Hotel , в компанията на звезди от малкия и големия екран, Schweppes отбеляза своя 230-ти рожден ден. Любимата марка за хората с опит отново припомни своята дългогодишна история на уникален вкус и интелигентен стил, налагани и въплъщавани вече трето столетие.
Красивата синоптичка на Нова телевизия Деси Банова беше специален гост на събитието.
„По повод своята впечатляваща годишнина, Schweppes създаде, за да сподели с всички свои почитатели, пет вдъхновяващи 30+ Златни правила, с които предава философията на позитивния опит и умението да се наслаждаваме пълноценно на живота, преминавайки през него. Преминали през въпросите, през моментите на търсене на важните отговори, през победите и неуспехите, след 30-тата си годишнина сме осъзнали целите си, научили сме уроците, открили сме пътя и ценностите, които ни вдъхновяват да вървим уверено“, приветства гостите Евгения Стоичкова, оперативен директор на Coca-Cola за България, Румъния, Албания и Молдова, като представи златните правила на Schweppes:
Keep it positive
Get straight to the point
Refresh your mind
Go for both style and essence
Remember the good times
Гостите имаха възможност да опитат правилата на Schweppes и под формата на коктейли, и да се насладят на прекрасния глас на Мирослава Кацарова.
Историята започва през далечната 1783 г. Безалкохолната напитка Schweppes e създадена от Johann Jacob Schweppe - часовникар с немско-швейцарски произход и силен интерес към природните науки. Воден от изобретателността си, той създава машина, която добавя милиони мехурчета въглероден двуокис във водата. По този начин се създава първата безалкохолна напитка в света. Комерсиализирането на откритието през 1783 г. е реално началото на историята, а компанията Schweppes е основана девет години по-късно във Великобритания.
Емблематична за историята на Schweppes е 1851 г., когато в Лондон се провежда Great Exibition. Събитието е в създаден за целта невероятен стъклен дворец, наречен Crystal Palace, а фонтан с Schweppes посреща гостите. Фонтанът се превръща в незаменим елемент от логото на популярната марка.
През 1870 г. Schweppes изиграва своята историческа роля в борбата с епидемията от малария сред британците в Индия, предизвикана от недостиг на питейна вода. Създадената напитка Indian Water Tonic съдържа хинин, който облекчава симптомите на болестта.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Избягването на наборна военна служба в ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Съвет към мъжете:
- Ако попаднете на остров, населен само с жени и поискат да ви убият - поискайте си едно предсмъртно желание. Да ви убие най-грозната. Така ще доживеете до дълбоки старини.