Паркингите на хипермаркетите на Kaufland в 14 града в цялата страна за втора година се превръщат в кино на открито до средата на месец юни. Стартът на тазгодишното националното автокино турне беше поставен във Варна на 8 май с два български филма – „Шекспир като улично куче“ и нашумелия филм „Чалга“. Киномаратонът продължава довечера (9 май) на паркинга на Kaufland – Възраждане (бул. "Република" 60), като от 20.30 часа ще бъде прожектиран „Бай Иван“, а късната прожекция от 22 часа е отредена за филма „Игра на доверие“.
Кампанията се реализира съвместно с „Автокино“ и ще премине през Шумен (12 и 13 май), Русе (14 и 15 май), Велико Търново (17 и 18 май), Плевен (19 и 20 май), Монтана (21 и 22 май), София (23-25 май), Перник (27 и 28 май), Кюстендил (29 и 30 май), Пазарджик (31 май и 1 юни), Асеновград (2-4 юни), Карлово (8 и 9 юни), Сливен (10 и 11 юни) и Ямбол (12 и 13 юни).
„През лятото на 2022 г. за пръв път стартирахме с автокино на нашите паркинги в София и Петрич. Тогава направихме над 120 прожекции на различни хитови български заглавия при огромен интерес от страна на нашите клиенти. Сега автокиното ни продължава с нови 60 прожекции в цялата страна, с което искаме да затвърдим подкрепата си за популяризиране на българското кино и едновременно с това да добавяме стойност към цялостното преживяване, което предлагаме на нашите клиенти“, това коментира Петър Пекалиев – ръководител „Централно управление на недвижимостите“ в Kaufland България.
Автокино се гледа от собствения автомобил на присъстващите, като филмите ще бъдат прожектирани на екран с големина 5 х 10м, който е вдигнат на височина 2 метра от земята.
Желаещите да присъстват, могат да следят програмата и да закупят билетите си онлайн на http://www.avtokino.bg или на място в деня на прожекцията, като местата са ограничени до 50-60 автомобила за събитие.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. Вижте повече на www.kaufland.bg
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Въвеждат се ограничения в центъра на ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Възрастна дама иска да паркира колата си. Намества се между колите и блъска предната кола. След това блъска и задната.
Към нея бавно се приближава полицай и пита вежливо:
- Мадам, по слух ли паркирате?