Над 1,1млн. лв. за реклама са похарчили партиите и коалициите в първите 20 дни от кампанията

Свързани новини

20.10.2023 14:46

Над 1,1млн. лв. за реклама са похарчили партиите и коалициите в първите 20 дни от кампанията

Видян 655 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

1 130 720 лв. (без ДДС) за реклама в медиите са похарчили партиите и коалициите, които участват на местните избори на 29 октомври за първите 20 дни от кампанията. Това сочат данни на Института за развитие на публичната среда.

Най-много разходи за реклама са отделили парламентарно представените формации.

Мониторингът на Института за развитие на публичната среда (ИРПС) на медийната реклама по време на предизборната кампания, следи официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

Южна Африка

Южна Африка е "магнит" за руските туристи

Южна Африка е най-популярната дестинация ...

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня

Разговор между богаташ и новата му руса любовница:
- Миличка, трябва да ти призная нещо. Женен съм.
- Ох, така ме изплаши! Помислих, че яхтата не е твоя…

към хороскоп хороскоп

дева