1 130 720 лв. (без ДДС) за реклама в медиите са похарчили партиите и коалициите, които участват на местните избори на 29 октомври за първите 20 дни от кампанията. Това сочат данни на Института за развитие на публичната среда.
Най-много разходи за реклама са отделили парламентарно представените формации.
Мониторингът на Института за развитие на публичната среда (ИРПС) на медийната реклама по време на предизборната кампания, следи официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс