Бъдещето на марката vw е заложено на карта
“Когато Томас Шефер, новият шеф на марката за масовия пазар, направи презентация пред мениджърския си екип в началото на юли, той не захароса проблемите му. Високи разходи, намаляващо търсене, нарастваща конкуренция - списъкът може да продължи.
„Покривът гори“, предупреди той, повтаряйки едно от най-известните тревожни обаждания в новата история на бизнеса – от Стивън Елоп, който през 2011 г. сравни компанията си с „горяща платформа“ малко след като пое кормилото на Nokia, след това на най-големият производител на мобилни телефони в света.
В случая с Nokia събуждането не помогна. Няколко години по-късно фирмата беше демонтирана и нейният бизнес с мобилни телефони беше продаден на Microsoft, която оттогава го затвори.
Възможно ли е могъщият vw, неговата по-мощна група майка, която притежава девет други марки, или дори най-мощната индустрия на Германия като цяло наистина да има подобна съдба? И ако го направи, какво би означавало това за най-голямата икономика в Европа?, пита авторитетното британско списание Икономист.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Това, което виждаме, не е това, което ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс