Български браншови организации спечелиха близо 10 милиона евро за реклама на мляко и вино по света, съобщиха от Държавния фонд "Земеделие", цитирани от БНР.
Първата програма е българо-румънска и е за реклама на вино на пазарите на Русия и Китай. С европейски пари ще атакуваме и пазарите на Австралия и Обединените арабски емирства с промоция на кисело мляко, бяло саламурено сирене и кашкавал. Третата програма е насочена към пазарите на Русия и Бразилия.
Половината от бюджета на проектите се осигурява от Европейския съюз, 30% са съфинансиране от фонд „Земеделие”, а браншовите организации ще набвят 20 на сто от средствата.
В рамките на тази кампания България се нарежда на второ място по брой одобрени програми и обем на финансиране сред всички страни-членки.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Избягването на наборна военна служба в ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс