„Можете да разградите хартиените капсули или да рециклирате алуминиевите. Оставяме на потребителите да решат“, добавя той.

Свързани новини

21.11.2022 14:56

Nespresso пуска хартиени капсули за кафе

Видян 6748 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Бизнесът за кафе на Nestle Nespresso представя компостируеми капсули на хартиена основа, за да привлече потребителите, отблъснати от металните на швейцарския гигант за пакетирани храни, които въпреки че могат да се рециклират, често се озовават на сметището, съобщава Ройтерс.

Главният изпълнителен директор на Nespresso Гийом льо Кунф заяви пред агенцията, че не всички потребители са наясно, че алуминиевите капсули могат да се рециклират и може да се чувстват по-комфортно с капсули от компресирана хартиена маса.

„Целта е не да заменим всички алуминиеви капсули с хартиени, а да дадем на потребителите по-голям избор. Това е алтернатива за устойчив избор“, казва Льо Кунф в интервю.

„Можете да разградите хартиените капсули или да рециклирате алуминиевите. Оставяме на потребителите да решат“, добавя той.

Nespresso е един от най-големите брандове на Nestle с продажби за 2021 г. за 6,4 млрд. шв. франка (6,7 млрд. долара), както и е един от най-печелившите.

След растящите продажби по време на пандемията ръстът на Nespresso се забавя, макар че Льо Кунф казва, че въвеждането на новите капсули не е отговор на това, което той определя като „пренастройка“.

Льо Кунф не дава информация за целите за продажба на новите капсули, чиято разработка е отнела три години и ще бъдат въведени в Швейцария и Франция, но се надява, че те ще привлекат нови потребители и ще запазят сегашните.

Льо Кунф подчертава, че представянето им не е и greenwashing (заблуждаване за екологосъобразност – бел. ред.), тъй като Nespresso отдавна е ангажирана с рециклиране. Вместо това новите капсули са част от еволюцията и иновациите на бранда.

„Хората, които преди това никога не са обмисляли Nespresso, ще купят тази капсула и може да върнем хора, които са ни напуснали“, казва той.

Брандът устоя на предишни икономически кризи, така че Льо Кунф е убеден и за бъдещето си.

„Nespresso е достъпен лукс, който може да искате да защитите като потребител в труден момент“, добавя той.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.

Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:

- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?

- Ъъъъ, четири.

- Добре. Корен квадратен от 100?

- Ами, десет!

- Отлично. Кой е убил Ботев?

Блондинката замълчава.

- Не знам, - накрая казала тя.

- Добре, помислете и елате утре

Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:

- Взеха ли те на работа?

- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!

към хороскоп хороскоп

телец

Днес може да се сблъскате с предизвикателства

Днес може да се сблъскате с предизвикателства, които