Амортизацията е един от най-важните фактори, които трябва да имате предвид при закупуване на нов автомобил.

Свързани новини

18.11.2023 08:00

Кои коли губят най-много стойност

Видян 12114 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Амортизацията е един от най-важните фактори, които трябва да имате предвид при закупуване на нов автомобил. Последното нещо, което бихте искали да видите, е голямата ви покупка да губи много от стойността си малко след като сте напуснали партида. iSeeCars анализира данни от над 1 милион продажби на автомобили от ноември 2022 г. до октомври 2023 г. и откри кои превозни средства се обезценяват най-много. Тук няма изненади: луксозните марки страдат най-много, когато става дума за стойност във времето.

1. Maserati Quattroporte




Средна амортизация след пет години: 64,5 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $90 588

Луксозните седани са известни с това, че губят тонове от стойността си с течение на времето, така че не е изненадващо да видим Maserati Quattroporte на върха на списъците на iSeeCars, губейки огромните 64,5 процента от стойността си средно след пет години. Подозираме, че не толкова отличната дългосрочна надеждност и разпределителната уредба на Chrysler имат много общо с челната позиция на Quattroporte.

2. BMW 7-Серия




Средна амортизация след пет години: 61,8 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $72,444

Появата на BMW 7-Series в този списък доказва, че колкото по-големи са те, толкова по-трудно падат. Флагманът с четири врати от Бавария губи зашеметяващите 61,8 процента от стойността си средно за пет години, според iSeeCars. Това е по-лошо от всичко от Mercedes-Benz или Audi; доказателство, че поляризиращият дизайн и най-новите технологии могат да ви отведат само толкова далеч.

3. Maserati Ghibli




Средна амортизация след пет години: 61,3 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $58,623

Maserati Ghibli споделя много с по-големия си брат, Quattroporte, което води до подобна жестока крива на амортизация. iSeeCars откри, че Ghiblis изглежда средно 61,3 процента от стойността си след пет години. Въпреки че това е лоша новина за купувачите на нови Ghiblis, това е страхотна новина за тези, които искат да спестят пари от италиански седан с висока производителност, като купуват втора употреба.

4. BMW 5-Серия Hybrid




Средна амортизация след пет години: 58,8 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $37,975

Луксозните седани доминират в надпреварата за обезценяване благодарение на BMW 5-Series - по-специално хибридната версия, според iSeeCars. Според данните хибридът 5-Series губи средно 58,8 процента от стойността си след пет години. Това е огромен спад за това, което е сравнително нормално превозно средство, особено оборудване, което извлича най-добрия пробег на гориво от гамата.

5. Cadillac Escalade ESV




Средна амортизация след пет години: 58,5 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $63,885

Въпреки луксозната табелка, малко е изненада да видите Cadillac Escalade ESV толкова високо в този списък. Въпреки че може да използва най-новите технологии и някои от най-висококачествените материали, Escalade с дълго междуосие все още е утилитарен SUV отдолу, с много място за седалки и товар. Освен това може да тегли над 8000 паунда. Въпреки полезността си, Escalade ESV губи 58,5 процента от стойността си средно след пет години.

6. BMW X5




Средна амортизация след пет години: 58,2 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $44,828

X5 е един от най-добрите автомобили, които BMW прави в момента, но това не го прави устойчив на амортизация. Според iSeeCars, X5 губи 58,2% от стойността си средно след пет години, което го изравнява с неговия хибридизиран брат 5-Series. Ако сте на пазара, предлагаме да купувате използвани, за да избегнете сами да понесете удара върху стойността.

7. Infiniti QX80




Средна амортизация след пет години: 58,1 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $47,399

Infiniti QX80 споделя по-голямата част от своята архитектура с по-евтиния Nissan Armada, но използва различен панел и по-елегантни материали вътре. Тъй като сме от луксозна марка, не сме ужасно шокирани от средната амортизация на QX80 от 58,1 процента за пет години, въпреки възможностите му като SUV с възможност за теглене.

8. Maserati Levante




Средна амортизация след пет години: 57,8 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $55,858

Levante изпреварва своите братя и сестри седан по кривата на амортизация, просто защото неговият стил на SUV каросерия е по-полезен. Разбира се, Levante все още е доста ужасен в голямата схема на новите автомобили, като има средно 57,8 процента загуба от стойността си след пет години, според iSeeCars. Ако има урок, от който трябва да се откажете, след като прочетете този списък, той е да избягвате да купувате чисто нови Maserati.

9. Jaguar XF




Средна амортизация след пет години: 57,6 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $39,720

Jaguar обикновено изостават от германските си колеги, когато става дума за остатъчна стойност, а конкурентът на компанията 5-Series, XF, е главен пример. Според проучването на iSeeCars, XF губи 57,6 процента от стойността си средно след пет години. Това е огромен амортизационен удар за кола, която много вероятно ще бъде единственото превозно средство на някого. Купуването на използвано вместо това е добър залог, въпреки че препоръчваме да пазарувате и за гаранция.

10. Audi A7




Средна амортизация след пет години: 57,2 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $48,917

Audi A7 е един от най-красивите автомобили с четири врати, които се продават днес. Зашеметяващият външен вид на автомобила обаче не успя да го спаси от тежката крива на амортизация на немската марка, тъй като iSeeCars отчита средно 57,2 процента загуба на стойност за пет години. Да бъдеш втори или трети собственик може да бъде добър начин да влезеш в собственост на A7, без да понесеш такъв огромен удар на амортизацията, въпреки че цялата тази напреднала технология е скъпа, за да продължи да работи, след като гаранцията изтече. Така че бъдете внимателни.

11. Audi Q7




Средна амортизация след пет години: 56,8 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $41,731

Най-големият SUV на Audi, Q7, следва плътно A7 с четири врати на компанията, като iSeeCars открива средна загуба на стойност от 56,8 процента за пет години. Можете да избегнете тази загуба, като закупите употребявани, въпреки че ви съветваме да избягвате моделите, оборудвани с допълнително въздушно окачване и управление на четирите колела, тъй като поддръжката на тези системи може бързо да стане скъпа с остаряването на автомобила.

12. Cadillac Escalade




Средна амортизация след пет години: 56,5 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $59,093

Cadillac Escalade с нормална дължина се присъединява към ESV с дълга база като едно от превозните средства, които се обезценяват най-много, но изглежда далеч по-надолу в списъка, губейки 56,5 процента от стойността си средно след пет години, според iSeeCars. Това все още е доста над половината от първоначалната му стойност - огромен хит, като се има предвид високата начална цена на Escalade.

13. Audi A6




Средна амортизация след пет години: 56,3 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $38,252

Audi A6 споделя по-голямата част от основата си с A7 fastback по-високо в този списък, така че не е изненада да го видим и тук. Дори най-добрите германски луксозни седани не могат да избегнат големи удари на обезценяването, след като напуснат партидите на дилърите, а според iSeeCars, A6 получава удар от 56,3 процента средно след пет години - брутално.

14. Volvo S90




Средна амортизация след пет години: 55,8 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $35,365

Volvo S90 не е немски, но все пак е изключително сложен, голям седан от европейска страна. Както откри iSeeCars, пазарът не прави дискриминация, като S90 губи 55,8 процента от стойността си средно след пет години. Бихте си помислили, че кола с такъв вечен външен вид и прекрасен интериорен дизайн може да запази стойността си, но грешите.

15. Nissan Armada




редна амортизация след пет години: 55,7 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $36,875

Възможностите на Nissan Armada като триредов SUV, който може да направи всичко, са безпогрешни, но за разлика от някои от своите конкуренти, той не е толкова известен с дългосрочната си надеждност. Това вероятно обяснява спада в стойността след пет години средно - 55,7 процента, за да бъдем точни, според iSeeCars.com.

16. Mercedes-Benz S-Class




Средна амортизация след пет години: 55,7 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $70,563

Mercedes-Benz S-Class е най-добрият луксозен седан, който съществува, но това не може да му помогне да спада в стойността си с течение на времето. Въпреки че не е толкова лош, колкото неговия съперник с емблемата на BMW, S-класата все още страда от няколко спада в стойността си с 55,7 процента след средно пет години, според iSeeCars.com.

17. Lincoln Navigator L




Средна амортизация след пет години: 55,5 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $57,224

Кривата на амортизацията на Lincoln Navigator L е доказателство, че дори и да избягвате да купувате от европейска марка, луксозната табелка ще ви повлече надолу. Всъдеходът с дълга база и каросерия върху рама отбелязва огромен удар от 55,5 процента в стойността си средно след пет години, според iSeeCars.com. Ако наистина искате такъв, предлагаме вместо това да го използвате.

18. Mercedes-Benz GLS




Средна амортизация след пет години: 55,5 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $54,523

Mercedes-Benz GLS е най-големият SUV на компанията, оборудван със стандартни триредови седалки и до 7700 паунда капацитет за теглене. Има и стандартно задвижване на всички колела и въздушно окачване. Подозираме, че фантастичните пружини и множеството други технически характеристики могат да бъдат причината стойността да спадне с 55,5 процента средно след пет години, според iSeeCars.com. Тези неща не могат да бъдат евтини за замяна, след като се повредят.

19. Tesla Model S




Средна амортизация след пет години: 55,5 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $60,145

Електрическите автомобили имат тенденция да падат в стойност просто защото технологията се развива толкова бързо. Това, което някога беше най-новата и най-напреднала технология за задвижване, може да бъде ужасно остаряла до следващата година. Tesla може рутинно да актуализира технологията под кожата на Model S, но няма скриване на стареещия дизайн. iSeeCars.com отчита средно 55,5 процента загуба на стойност за пет години.

20. BMW 5-Series




Средна амортизация след пет години: 55,3 процента
Средна ценова разлика от MSRP: $39,856

Хибридизираното BMW 5-Series не е единствената версия на седана на компанията, която попада в този списък. Нормалната 5-Series следва след себе си с 55,3% амортизация след средно пет години, според iSeeCars.com. С много скъпи за подмяна части и скоро остарели технологии вътре, едва ли сме изненадани.



Източник: Motor1.com



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:

- Какво значи това?

Той:

- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.

Тя:

- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!

към хороскоп хороскоп

лъв