Наскоро шведската модна верига H&M реши да използва компютърно генерирани моделки, вместо живи манекенки, които да рекламират новата колекция на легендарната марка. Виртуалните модели изглеждат като истински, но ако се вгледате по-внимателно ще забележите, че всички те имат една и съща форма на тялото и са застанали в една и съща поза. Единствено главите на моделките са истински, но те са насложени върху тялото и тенът на кожата им също е цифрово променен. Шведският уебсайт Aftonbladet първи забеляза тази съмнителна прилика между моделите, а говорител от H&M потвърди, че изображенията са изкуствени:
"Да, това не е истинско тяло, това са виртуални тела създадени от компютър. Правим снимки на дрехите върху кукла, която стои в магазина, и след това да създаваме човешки облик с помощта на цифрова обработка"
Този подход обаче донесе и множество критики от страна на клиентите на H&M, заради това, че създават нереалистичен образ на женското тяло в съзнанието на потребителите. От компанията се оправдават, че изборът е направен, за да опростят процеса по заснемане на фотосесия и че клиентите би трябвало да се фокусират повече върху дрехите, отколкото върху моделките. "Все пак купуват дрехите ни, а не моделите", мъдро заключава говорителят на компанията.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
От средата на април студентите са ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Едно такова майско празнично се получава при вас.