27.10.2021 17:52

РНК от ваксините е откритие от 1973 г., в имунологията се ползва 20 г., не е „недоказана”

Известният италиански имунолог и директор на департамента по заразни болести на прочутата болница на университета Сапиенца в Рим проф. Франческо Ле Фоке обясни по РАИ 1, че 20 години РНК-технологията, залегнала в основата на ваксините Модерна и Пфайзер, се използва с успех, в нея няма нищо недоказано и опасно. Откритието е описано за първи път в книгата от 1973 г. Произходът на живота: молекули и естествен подбор на Лесли Оргел от института Салк, разработил идеята, съвместно с Нобеловия лауреат (не фейсбук трол) Франсис Крик. После, заедно с Джералд Дойке от Изследователския институт Скрипс защитават и докторат по темата. Генералната идея на учените от групата е, че ДНК е твърде сложна, за да може да бъде начало на живота на Земята преди 4 млрд.години, пише авторитетният Лос Анджелис Таймс. Откритието им, дошло на бял свят след дългогодишни опити още от края на 60-те години – преди повече от половин век, стига до следния резултат: РНК съдържа генитичната информация от ДНК, но работи и като ензим, което е доказвано и от микробиолога Карл Уоиси. Оргел е убеден, че преди да има ДНК, на нашата планета е съществувала изначална форма на живот, на която всички сме наследници, базирана на РНК или RNA на английски – причината, поради която ваксината се нарича точно ModeRNA.

Пламен Валентинов

• 004 Anonimen 29.10.2021 15:43

Излиза,че ваксините въздействат на изначалната,както е написано,RNA.Т.е.има намеса в генетичния ни код.Това следва като логичен извод. И наистина остава въпросът-защо е информираното съгласие и защо се говори за препарати,а не за ваксини?

• 003 Anonimen 28.10.2021 02:25

• 002 жалки агитаторчета тролчета неграмотни 28.10.2021 00:00

8000 медици от Мейо клиника в Рочестър Минесота не искат ваксиниране и предпочитат уволнение. The Mayo Clinic in Rochester, Minnesota, had sent a memo to 8,000 of their employees who had not yet shown proof of vaccination for COVID-19 notifying them that they would be fired if they did not comply.

• 001 Anonimen 27.10.2021 22:03