Марката, която стои зад новата жилищна кула и 5-звездния хотел, също е позната, но по-скоро с дефилетата си и изявите си на червения килим - сградата на 888 Brickell Avenue в центъра на Маями е първото навлизане на Dolce&Gabbana в сферата на недвижимите имоти, което разширява влиянието на италианската марка от мястото, където пазарувате, до мястото, където спите.

Свързани новини

09.09.2023 07:39

Най-новият разкошен небостъргач в Маями ще бъде дело на Dolce&Gabbana

Видян 544 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

В Маями, град, в който повечето от силуетите на крайбрежните метрополии блестят в сребристо или отразяват синьото небе и водата през стъклото, модният новодошъл ще бъде облечен в черно и слонова кост и увенчан със сложна златна корона.





Подобно на костите на луксозен корсет, матово черни стоманени греди ще оформят 90-етажната му структура, чиято височина ще достигне 319.7 метра. Достигайки максималната допустима височина, определена за града от Федералното авиационно разрешително, небостъргачът ще се изравни по височина с други бляскави предстоящи проекти, когато бъде завършен през 2027 г., включително Waldorf Astoria Miami и проектираните от Foster+Partner The Towers.

Марката, която стои зад новата жилищна кула и 5-звездния хотел, също е позната, но по-скоро с дефилетата си и изявите си на червения килим - сградата на 888 Brickell Avenue в центъра на Маями е първото навлизане на Dolce&Gabbana в сферата на недвижимите имоти, което разширява влиянието на италианската марка от мястото, където пазарувате, до мястото, където спите.


За жителите участието на модната къща в ежедневието им няма да се изразява само в костите на апартаментите с една до четири спални или в луксозните удобства на сградата, а в пълно "куриране" на всичко във всяко от 259-те жилища, обясни в телефонно обаждане Майкъл Стърн, главен изпълнителен директор и основател на фирмата разработчик JDS Development Group.

"Продаваме напълно завършени апартаменти - напълно ги оборудваме и обзавеждаме; аксесоарите стигат до халатите за баня и книгите на рафта", обясни той.


Интериорите, проектирани от основателите на Dolce&Gabbana Доменико Долче и Стефано Габана, ще се предлагат в три цветови палитри: бяла с мрамор Bianco Striata, черна с мрамор Nero Marquina и златна с мрамор Giallo Imperiale.

Жилищата включват "много сложни мрамори, невероятни осветителни тела... и невероятно луксозна палитра", казва Стърн. "Има много гъвкавост, за да могат хората да направят добър избор."

На визуализациите се виждат пищни детайли, включително венециански полилеи и свободностоящи вани пред широки гледки към океана, а материалите допълват драматичната фасада на сградата, проектирана от Studio Sofield - фирма, която е работила и по привличащи вниманието проекти като тънката като релси Steinway Tower в Ню Йорк.


Ще се превърне ли модният престиж на Dolce&Gabbana в желана недвижима собственост в САЩ? Марката със сигурност не е единственият лидер в луксозния бизнес, който прави подобни стъпки във Флорида: Armani предлага частен плаж, достъпен за жителите от небостъргача си, а автомобилните марки Bentley и Porsche, собственост на Volkswagen Group, също издигат кули по крайбрежието на щата.

Междувременно през последните години броят на модните играчи, които отварят маркови хотели по света, се увеличи, като се опира на утвърдената си естетика и разпознаваеми дизайнерски имена, включително Bulgari, Versace и Roberto Cavalli.



През април Dolce&Gabbana официално обяви навлизането си в сектора с допълнителни проекти за жилищно и хотелско настаняване, планирани съответно в Марбея, Испания, и на Малдивите. Новите сгради следват стартирането преди две години на линията за мебели, домашни потреби и текстил Dolce&Gabbana Casa, с която ще бъде оборудван всеки от имотите.

Алфонсо Долче, главен изпълнителен директор на компанията, обясни по електронната поща, че крайната цел е да се превърнат в "посланици на "Произведено в Италия" в света" и да разширят "периметъра на дейността на компанията с оглед на цялостно изживяване на начина на живот".


Стърн казва, че разпознаваемостта на марката от луксозните етикети определя стандарт за гостоприемство и грижа.

"Ако отидете в шоурума на Dolce&Gabbana и си ушиете костюм или кутюра, начинът, по който се отнасят към вас от гледна точка на обслужването... ние се опитваме да отразим това в нашите жилища", казва той. "Мисля, че е полезно за някого да разбере, защото има референция, с която да започне."

Жителите на 888 Brickell ще се радват на обичайния списък от удобства, предлагани в сградите от висок клас, включително ресторанти, барове, фитнес и уелнес пространства и споделени офиси и заседателни зали. На разположение е и тераса с площ от 372 кв. метра с  13-метров басейн и гледка, обхващаща Атлантическия океан, залива Бискейн и Маями Бийч.

Цените на апартаментите ще започват от около 3,5 млн. долара, а най-скъпите имоти ще достигат над 35 млн. долара.



 Източник: CNN


 


 


 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.

Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:

- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?

- Ъъъъ, четири.

- Добре. Корен квадратен от 100?

- Ами, десет!

- Отлично. Кой е убил Ботев?

Блондинката замълчава.

- Не знам, - накрая казала тя.

- Добре, помислете и елате утре

Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:

- Взеха ли те на работа?

- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!

 

 

към хороскоп хороскоп

рак