Бъдещето на марката vw е заложено на карта
“Когато Томас Шефер, новият шеф на марката за масовия пазар, направи презентация пред мениджърския си екип в началото на юли, той не захароса проблемите му. Високи разходи, намаляващо търсене, нарастваща конкуренция - списъкът може да продължи.
„Покривът гори“, предупреди той, повтаряйки едно от най-известните тревожни обаждания в новата история на бизнеса – от Стивън Елоп, който през 2011 г. сравни компанията си с „горяща платформа“ малко след като пое кормилото на Nokia, след това на най-големият производител на мобилни телефони в света.
В случая с Nokia събуждането не помогна. Няколко години по-късно фирмата беше демонтирана и нейният бизнес с мобилни телефони беше продаден на Microsoft, която оттогава го затвори.
Възможно ли е могъщият vw, неговата по-мощна група майка, която притежава девет други марки, или дори най-мощната индустрия на Германия като цяло наистина да има подобна съдба? И ако го направи, какво би означавало това за най-голямата икономика в Европа?, пита авторитетното британско списание Икономист.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
"Вчера не участвах в публични събития, но ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:
- Какво значи това?
Той:
- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.
Тя:
- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!