16.04.2018 15:30

За 8-ми път ще бъдат връчени Зелените Оскари

Видян 1328 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Конкурсът на b2b Media “Най-зелените компании в България” се провежда с подкрепата на Министерството на околната среда и водите. В него могат да участват утвърдени или новосъздадени компании, постигнали промени в екологичните показатели. Инициативата стимулира развитието на екологичния бизнес у нас.


Да превърнеш грижата за околната среда в приоритет, заедно с печалбата, да възпиташ бизнеса в отговорност към инвестицията и в ангажимент към екологията, да стимулират компаниите ежегодно да доказват своята зелена политика - това отчитат като принос организаторите на конкурса и участниците в журито през годините назад.


Катя Димитрова, която е сред оценителите на проектите, споделя:


"Докато в началото на конкурса по-скоро такива практики имаха големите мултинационални компании, в последните години всъщност виждаме все повече български участници или участници независимо от мащаба на тяхната дейност, тоест наистина зелената идея и устойчивите практики в тази посока вече намират място и при по-малки компании. При стартъпи, при иновативни компании. Фактът, че тази идея се разпространява и популяризира за мен е изключително позитивна за развитието на нашия пазар като цяло".


Инициативата цели да поощрява "зелените инвестиции" на компаниите и затова още в самото начало отхвърля идеята за порицаваща награда.


“Истината е, че през годините сме имали идеи да даваме зелена малинка – една негативна награда, с която да подчертаем, че има и такива организации, които се държат лошо по отношение на околната среда. В крайна сметка винаги стигаме до заключението, че този подход не е в синхрон с идеята на конкурса – който цели да стимулира тези, които имат позитивни практики по отношение на природата и заобикалящата среда. Искаме да посочим най-добрите инвестиции и политики и по този начин, осветявайки ги, да запалим и останалите”, казва Надя Маринова, главен редактор на b2b Media и иницатор на конкурса.


Марина Стефанова, член на журито припомни: “Днес зелените практики са задължителни като ебемент от устойчивото развитие на всеки един бизнес, без значение дали си в сферата на финансите, дали си в сферата на тежката индустрия или минното дело. Така че днес е вече задължително – големите компании са длъжни да разкриват своя екологичен отпечатък”.


Набирането на предложенията започна. Компаниите кандидатстват със свои проекти, чрез попълнен онлайн формуляр на сайта: green.b2bmedia.bg.


Кандидатстването в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” продължава до 4 май 2018 г. Ранните кандидатури се приемат до 20 април 2018 г.


Официалната церемония по награждаването ще бъде на 11 май 2018 година от 19 часа.


Партньори на конкурса са: Пощенска банка, Екопак, Загорка АД, БДВО, БАПРА, БАИТ, Българо-румънската търговска камара, Българска акоциация по рециклиране, БААИК, БСК, Българския автомобилен клъстер, Българска асоциация по водите, Българска мрежа на глобалния договор на ООН, Агенция 3con, Параграф 42, CEED Bulgaria, BNI, Pure water


Медийни партньори са: БНР, Агро тв, Военен телевизионен канал, manifesto.bg, Espresso news, Business lady, Агенция Cross, в. 19 минути, списание Слава, autoobserver.bg, INSmarket, fakti.bg



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Възрастна дама иска да паркира колата си. Намества се между колите и блъска предната кола. След това блъска и задната.

Към нея бавно се приближава полицай и пита вежливо:

- Мадам, по слух ли паркирате?

към хороскоп хороскоп

риби