Свързани новини

15.03.2021 13:35

Промоциите стават още по-важни за 67% от потребителите: Изследване

Видян 2184 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Kризата с Covid-19 е довела 67% от потребителите до решението да обръщат все по-голямо внимание на изгодните цени,  като почти толкова са и хората, които заявяват, че често купуват стоки на промоция. Това са само част от промените в потребителското поведение на българите според данните от национално представително пазарно проучване Потребителите и кризата, проведено от Прогрес консулт по поръчка на Лидл България през февруари 2021 г.
Само 33,1% споделят, че цената има същото значение за тях, както и преди. Тук е и една от най-сериозните разлики между жените и мъжете: при жените делът на онези, които са започнали силно да се влияят от цените, е двойно по-голям от съответния дял при мъжете.
Промоциите заемат ключово място в потребителския избор, показват данните от проучването. 62% посочват, че вярват и често купуват стоки на промоция, като доверието към промоциите е еднакво високо при жените и мъжете.
Двойно по-малък – 30,4% от анкетираните, е делът на онези, които не вярват на промоциите, но се изкушават от ниските цени.
Само 7,5% не вярват на промоциите и ги избягват.
Водещата част от потребителите – две-трети от тях или точно 65,7%, залагат на качеството на стоките, но обръщат внимание и на цената.
За 26,3% именно цената е водещ фактор, но обръщат внимание на качеството.
Почти половината от потребителите не са изменили навиците си и пазаруват толкова, колкото и преди епидемията. Водещ мотив за купуващите повече е да се намали честотата на посещение в магазините. Почти поравно се разпределят клиентите, спрямо честотата на пазаруване, като малко над другите – 35,3%, са тези, които отиват до хипермаркет само веднъж седмично. Проучването показва още и, че мнозинството от хората пазаруват със списък.
 Най-голяма е групата потребители, които не купуват много продукти над планираните, а се ограничават с  малко неща извън списъка - 46,3%. Само 14% от потребителите не се отклоняват от списъка си в магазина, докато 24,6% изобщо не


 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Във Фейсбук:


 

- Здравейте група! Пия билката шафран, но не знам за какво помага


 

Коментар:


 

- И аз пия ракия - без да знам за какво помага...от 36 години, най-редовно без да пропускам вечер...

към хороскоп хороскоп

везни

Днес може да се наложи да вземете трудни решения

Днес може да се наложи да вземете трудни решения,