През последната седмица следизборната политическа кампания у нас наистина се оказа по-интересна от предизборната, която беше доста скучна, въпреки високия залог и произведе резултати, от които останаха разочаровани поне тримата водещи играчи. ГЕРБ де факто загуби много, а може би почти всичко, въпреки че де юре спечели, Слави се бореше за удобното трето място, но липсата на комуникационна култура на Корнелия Нинова го изстреля втори, а БСП се оказа на електоралното си дъно от 75 години насам. В такива едни времена най-важният лайфхак, който можехме да ви поднесем е как да отличавате пропагандата от истината.
Първото, по което личи пропагандата е, че тя е хипер емоционална. Достатъчно е да сте гледали първите заседания на новия парламент, за да прецените на какво разчитаха повече депутатите: на смисъла или на удрянето на чувства, спецефекти и сравнения, доста неловко при това, защото е нужна култура за такава игра.
Второто, по което пропагандата си личи е, че тя винаги има нужда да посочи и да развива образа на Враг – вътрешен или външен – елементарен маркер за опит за психологическо въздействие.
Третото, по което личи пропагандата е използването на думи – етикети. Представете си като хаштагове прозвища от типа на „тулупи”, „диванна армия”, „ваксъри”, „антиваксъри”, „протестъри”...
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
"Вчера не участвах в публични събития, но ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:
- Какво значи това?
Той:
- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.
Тя:
- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!