Как бихте се почувствали, ако в ресторант, където ходите от години и то нерядко, ви вдигнат полупълна чаша? Докато разказвахме на приятели какво ние изпитахме , оказа се, че на тях пък на същото място – ресторант Банкович в Борово – иначе елегантен и с добра кухня, пък не и евтин, са им вдигнали пълните чинии. Причината – наближаването на 22 часа. В нашия случай, понеже бяхме предупредени още със сядането, че след 10 вечерта трябва да влезем в салона, а не можем да останем в импровизираната градина, това се случи цели 10 минути по-рано. На другите маси, с по няколко деца в компаниите, тичащи и викащи с пълно гърло, изобщо не им казаха каквото и да било. Иначе и без бой щяхме да си влезем в 10. Но не в без 10. Пък и не ни се беше случвало да ни вдигнат пълна чаша в никой ресторант в 62 държави на тази планета.
Още по-шокираща беше реакцията на точно този коментар – че това е същински прецедент. „Не смятате ли, че сте много лоши”, попита келнерката, която очевидно си няма никакво понятие от сервитьорската професия и от обслужване изобщо. Защото, освен правилото, че клиентът винаги е прав, елементарното възпитание изисква никой да не обижда никого, особено, след като сам е предизвикал проблем.
Най-забавното обаче дойде накрая. След около час, когато си платихме немалката трицифрена сметка за трима души, на персонала му се дотръгва, та ни призоваха на своя ред ДА СЕ ВЪРНЕМ В ГРАДИНАТА, нищо че сакраменталният 10-и час отдавна бе отлетял, за да можели да заключат.
Никога НЕ ХОДЕТЕ в този ресторант, за да не ви карат да се чувствате като пълни идиоти.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Игнорирайте пренаселените курорти и ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс