"Епъл" стана най-скъпият бранд в света, показва изследване на компанията Interbrend. Авторите на класацията оценяват марката на технологичния гигант на 98,316 милиарда долара /ръст от 28%/. Второто място заема "Гугъл", като марката е с цена от 93,291 милиарда долара, или ръст от 34%. Кока-Кола, която в последните 13 години неизменно заемаше първото място, е поскъпнала с едва 2% - до 79,213 милиарда долара и остава на трета позиция.
В първата десетка също така влизат Ай Би Ем, "Майкрософт", „Дженерал Илектрик", "Макдоналдс", "Самсунг", "Интел". На последното място в топ десет се нарежда "Тойота", чийто бранд е оценен на 35,346 милиарда долара.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Според изследователи броят на случаите ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Финанси, бюджетиране, спестяване, инвестиране, все