Експертите отбелязват най-вече фантастичната скорост на зареждане на батерията - само 18 минути - факт, който може напълно да промени автомобилната индустрия за електрически автомобили. В крайна сметка, една от основните причини, поради които електрическите автомобили губят от класическите превозни средства, оборудвани с двигател с вътрешно горене, е времето за зареждане.

Свързани новини

16.01.2023 15:03

Електромобили с батерия SF (Super Fast Battery) зареждат за 18 минути, в бъдеще за 10 мин.

Видян 6856 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Батерията SF от южнокорейската SK On стана истинска сензация на изложението CES 2023 в Лас Вегас, съобщава официалният сайт на компанията, предаде automedia.investor.bg. Тази разработка придоби почетния статут на лауреат на конкурса CES 2023 Best of Innovation.

Експертите отбелязват най-вече фантастичната скорост на зареждане на батерията - само 18 минути - факт, който може напълно да промени автомобилната индустрия за електрически автомобили. В крайна сметка, една от основните причини, поради които електрическите автомобили губят от класическите превозни средства, оборудвани с двигател с вътрешно горене, е времето за зареждане.


Въпреки че SK On стана първият южнокорейски производител на батерии за електромобили, спечелил наградата CES Best of Innovation, компанията иска да отиде по-далеч. Сега се стреми да произвежда батерии, които могат да се зареждат още бързо - в рамките на 10 минути.


Батерията SF (Super Fast Battery) значително превъзхожда значително най-модерните батерии на конкурентите, които днес могат да се зареждат за най-бързо 50 минути. За да постигне бързи резултати, SK On прилага уникална технология. Тя намалява съпротивлението, като използва нов материал за батерията, който увеличава скоростта на зареждане. Компанията също така внедрява производствено решение, което минимизира използването на стирен-бутадиенов каучук, лепило, което осигурява устойчивост на материалите по време на процеса на нанасяне на покритие.

Друг важен фактор е, че южнокорейските учени успяват да се отърват от присъщото ограничение на бързото зареждане, което скъсява живота на батерията. Например, ако гаранционният стандарт за акумулатор на електрическа кола е пълни 1000 цикъла на зареждане, то за бързото зареждане е само 400 цикъла. Но ватерията SF, въпреки революционната си скорост, може да издържи 1000 цикъла - точно толкова както при обичайния режим на зареждане.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня



COVID-19 е като рогата:

- Едни го имат.
- Други ще го имат.
- А трети никога няма да знаят, че са го имали ...

към хороскоп хороскоп

дева