Рекорден ръст на приходите със 17 на сто през 2015 г. спрямо година по-рано и значително увеличение на зрителите във всички възрастови групи отчете Нова Броудкастинг Груп, която представлява Нова телевизия и още няколко тв канала с марките Диема, Фокс и още няколко международни бранда.
Медийната група MTG, собственик на компанията, за пръв път през последните 15 години отчита най-големи приходи на българския пазар, които надхвърлят тези на конкурентната медийна група, собственик на бТВ. Това прави нова лидер в бранша.
През миналата година Нова телевизия е имала най-голям дял на зрителска аудитория в България, а всички канали на групата са събрали над 40% дял на зрителите у нас. През 2015 г. Нова отбелязва съществено увеличаване на зрителите си във всички най-важни за рекламодателите групи. Най-атрактивната за тях група – 18-49 години, е нараснала с 19%, спрямо 2014 г.
Групата отчита и успехи в дигиталния бизнес като най-динамично развиващото се онлайн портфолио достига до 80% от онлайн потребителите в страната или с над 30 пункта преднина пред следващата онлайн медийна група. Над милиард и двеста милиона гледания на качени в платформите й видеа, отчита още Нова.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
165 лв. за козунак Долче и Габана е ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.
- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…
- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.
- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!