16.02.2011 17:00

На вниманието на Комисията за защита на потребителите: Стотици жалби от клиенти на магазин Лабиринт остават непроверени

Видян 3973 пъти | Коментари 0
Гласували 5 рейтинг: 4.2000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Стотици оплаквания от магазин Лабиринт заливат форумите. Хората, които описват тегобите си, свързани с мебелната къща сигнализират дори за открити нарушения на закона като например непризнаване на гаранция, както и обичайните неточности с качеството, доставките и т.н. Във Форум активни потребители на авторитетната организация за защита правата на клиента например четем: “Здравейте, преди 10 месеца си направих пълно обзавеждане на новия апартамент от мебелен м-ин Лабиринт. Освен , че нямах отстъпка за това, се оказа че почти всичко което си купих е с дефекти /или от не качествен материал.От 3-4 месеца правя опити да ползвам гаранциите които имам, но напразно..... Обещават ми , че ще изпратят служител да огледа мебелите, да направи протокол и евентуално да ги отремонтират или заменят, но никой до ден днешен не се е отзовал....., звъня на тел. за рекламации-8100109 през 3 дни. Моля Ви кажете ми какъв е вариантът да си търся правата? Притежавам всички документи, дадени ми при закупуването им. Но се опасявам че след 2-3 месеца Гаранцията ще изтече и ..... Помогнете ми, моля!” Друг сигнал, написан на латиница: “na 19 12 2009 ot mebelen magazin labirint kupih divan s 2 vazglavnici za 545lv. kogato mi dokaraha divana dvete vazglavnici lipsvaha na moja vapros koga ste si gi polu4a mi be otgovoreno 4a za da si gi vzema iskat ot men oste 72lv. pri polozenie 4e v pora4kata e opisano kakvo kupuvam kazete tova ako ne e reket koi moze da objasni na tezi hora ot labirint kak se raboti i kak se pe4eljat klienti vav vreme na kriza”. В рубриката "Фирми - измамници" на сайта bgizmama.com пък е споделено следното мнение:” Преди няколко месеца имах нещастието да стана клиент на магазин "Лабиринт". Доставката закъсня с месец и нямаше нищо общо с поръчаното. Тъй като стоката беше опакована в кашони установих разликата в къщи, но от магазина катерично отказаха да ми възстановят сумата, дори да направят замяна. Поведението на персонала беше изключително грубо и арогантно. Не пазарувайте от там.” Многобройни са сигналите и във форума на бгмама като този: “Докарват ми го след месец и се оказва, че получавам диван с дясна лежанка въпреки , че е поръчан диван с лява лежанка.Няколкодневни жестоки спорове с магазина  - опитваха се да ме убедят, че това кооето съм получила е поръчаното. Но не са познали - стигнах до технолозите във фабриката производител. Най-накрая ми поръчаха правилния вариант - идва след още един месец - и изненада - скъсана дамаска. Още 1 месец чакане, не си мислете, че са ми предложили дори смешната си неустойка от някакви си стотинки. Никога повече Лабиринт...”


19 минути призовава компетентната Комисия за защита на потребителите, с която работим отлично, спешно да санкционира Лабиринт, ако всичко това отговаря на истината. Ако мерки не се вземат, въпреки оплакванията на хората, това ще означава, че принадлежността към приятелския кръг на спортния министър Свилен Нейков е алиби на погазващи закона.


Очаквайте още за нарушенията на трудовото право и наказуема търговия с крадени картини в приятелския кръг Лабиринт на министъра



Етикети
,
Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Бате Гошо:

 

- Какво е секс прaвилото за есента?

- Пaртньорът с хремa е винаги отдолу!!!

 

към хороскоп хороскоп

скорпион