Връзка има между скандалните сделки в Български железници с продаването на най-новите вагони на фирмата и тежкия инцидент във влака София-Кардам. Какъвто и да е изходът на делото, близките няма да се примерят само с пряко обвинените, каза министърът на МТИТС Александър Цветков пред БНР.
Вагоните, в които загинаха деветимата във влака са били от 1968 г., а новите вагони от 1986 година са били продадени на една фирма без търг. Мотивът е, че не са били достатъчно надеждни. Вагоните са продадени на фирма "Оптима", посочи Цветков. Този смешен мотив дава основание на вагони на 40 години да се считат по-добри от 20 години по-новите. Цветков е прочел делото и там не се взима предвид този скандален факт. Но близките на загиналите са писали на министъра за тази сделка. Това, че железниците продължават да ползват такива вагони, които са тголкова стари е много тревожно, подчерта Цветков. Има много сделки с вагони, които са много смущаващи. Когато продаваме вагони, ги продаваме за 30 000 евро, а когато купуваме вагони от 1974 г., но не всички може да разберем от кога са защото са с пренабити номера ги купуваме за 550 000 евро. И това се прави с фирмата Арвекс - виждате разликата. Заменяме кон за кокошка. Тази сделка е вече прокуратурата, посочи министърът. Информацията е цитирана от агенция БГНЕС.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Според изследователи броят на случаите ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Възрастна дама иска да паркира колата си. Намества се между колите и блъска предната кола. След това блъска и задната.
Към нея бавно се приближава полицай и пита вежливо:
- Мадам, по слух ли паркирате?