Рекламодателите отбелязаха рекорден брой оплаквания - над 26 000 - през 2008 г., пред администрацията по стандарти в рекламата (ASA) , изтегляйки или променяйки 2 475 от тях - друг годишен рекорд, съобщи БГНЕС.
В годишния си доклад контролното тяло в областта на рекламата заявява също така, че публиката се е оплакала срещу рекордни 15 556 реклами, докато броят на потвърдените решения се е увеличил с 27 %. Телевизионна реклама за благотворителната организация "Барнардо", създадена за повишаване на информираността по въпросите за домашната злоупотреба с деца, показваща сцени на насилие и приемане на наркотици, е привлякла най-големи критики. 840-те оплаквания, обаче, не са били подкрепени.
Реклама на "Фолксваген Груп" във Великобритания, изобразяваща дискретно пеещо куче, седящо на пътническата предна седалка, но поклащашо се и изглеждащо стреснато когато се оказва навън, е на второ място по недоволства със 743 оплаквания.
Отговаряйки на икономическата криза, ASA съобщава, че е поставила по-голямо ударение върху въпроси, които имат потенциала да засегнат потребителите, като финансовите реклами например. За първи път нито един от 10 производители на най-оспорваните реклами обаче не е бил в нарушние на кодексите за реклама.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Въвеждат се ограничения в центъра на ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:
- Какво значи това?
Той:
- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.
Тя:
- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!