Откакто Меган Маркл се сгоди за принц Хари през 2017 г., се заговори за това как „ефектът Меган“ ще се конкурира с този на дългогодишния „ефект Кейт“.
Сега, 2 години по-късно, Lyst анализира повече от 20 милиона заявки за търсене, за да установи, че Меган всъщност вече е надминала Кейт, за да стане най-влиятелния кралски моден инфлуенсър.
Глобалната платформа за търсене на мода откри, че Кейт има 119% увеличение на онлайн търсенията седмицата след публично представяне. Търсенето на Меган, от друга страна, е средно с 216%.
Въпреки това, всяка херцогиня увеличава онлайн търсенията по два различни начина.
Кои са най-популярните им дрехи през 2019 г.?
Червеното палто на Кейт с марка Catherine Walker, с което се появи през март на празника Commonwealth Day удвои търсенето на подобни стилове, увеличавайки го до 225%. Междувременно роклята в златно и сребристо на Меган, с която се появи на 50-годишнината от официалната церемония за провъзгласяването на Чарлз за принц на Уелс, показа невероятното 500% увеличение на търсенето на брокатни рокли през следващите 24 часа.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Никога не забравяйте, че е необходимо ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс