Проблемите в туризма, обсъдиха представители на бранша на организираната кръгла маса Chivas 12 Стола. Според тях туризмът е сред топ 10 дейности, които осигуряват трудова заетост в България, но липсата на единна рекламна стратегия и ясен план за развитие, пречат за разгръщането на пълния й потенциал.
Според председателя на българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин съседните държави, които са пряк конкурент на българския туризъм, заделят много повече средства за представянето си като дестинация. Така например годишният бюджет за реклама на Хърватия е около 100 млн. евро, на Гърция - около 160 млн. евро, а на Турция - около 180 млн. евро. В България сумата е 20 млн. лева. „Едно евро, дадено за реклама, донася двеста“ , допълни той и поясни, че това е причината у нас приходите от туризъм да са в пъти по-малки от тези на сходни дестинации. Георги Пампоров от Асоциацията за алтернативен туризъм допълни, че въпросът дори не е толкова в количеството пари за реклама, колкото в правилното им разпределяне. За целта браншът ще предложи на новото правителство към Агенцията по туризъм да бъде създаден Консултативен съвет, който да изработи 4-годишна програма, с ясни цели, срокове и отговорници, да приложи на практика стратегията за промотиране на България като 4-сезонна дестинация и да следи за ефективното разходване на средствата за сектора.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
"Вчера не участвах в публични събития, но ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:
- Какво значи това?
Той:
- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.
Тя:
- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!