Toyota насърчава местното развитие на електромобили в Китай

Свързани новини

02.08.2023 09:35

Toyota планира да изгради конкурентни местни електромобили в Китай

Видян 8565 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Тъй като японските производители на автомобили изостават на нарастващия китайски пазар на електромобили, Toyota се стреми да обърне нещата. Toyota обяви в понеделник, че ще стимулира местното развитие на технологии и софтуер в Китай, за да произвежда „електрифицирани превозни средства, които са конкурентни“, където електромобилите превземат пазара.

Toyota насърчава местното развитие на електромобили в Китай

Пазар, който някога е бил доминиран от чуждестранни автомобилни производители като Toyota и Volkswagen, сега Китай вижда безпрецедентен скок на местно произведени електромобили.

Освен това намаленията на цените от най-големите национални производители на електромобили, като BYD и Tesla, продължават да оказват по-голям натиск върху други автомобилни производители.

За да навакса изоставането, новите планове на Toyota изискват ускоряване на местния дизайн и разработване на интелигентни кокпити, за да се подобри изживяването при шофиране с модерен интериорен дизайн и вграден AI, нещо, към което купувачите в Китай гравитират.

Toyota също така работи с водещите си доставчици, Denso и Aisin, за да ускори развитието на електрическото задвижване.

Този ход идва, след като доклад на Ройтерс твърди, че съвместното предприятие на Toyota в региона с китайската GAC уволнява работници миналата седмица.




Toyota също така планира да намали значително производствените разходи чрез три инициативи. Те включват разработване на местна база от доставчици, преразглеждане на дизайна на части и реформиране на производството и производството за възстановяване на конкурентоспособността.

Изпълнителният директор на Toyota China, Тацуро Уеда, коментира ситуацията, като каза:

     Китайският пазар расте с безпрецедентни темпове. Toyota също ще работи заедно като група, за да реформира начина, по който работим и мислим за оцеляване в Китай. Като насърчаваме местното развитие с IEM от TOYOTA в основата си, ние ще се опитаме да разработим и предоставим конкурентни продукти, които могат да задоволят китайските клиенти с бързи темпове.

Междувременно автомобилният производител се придържа към своя „многопътен“ подход, който включва EV, PHEV, HEV и FCEV.




Електрическите превозни средства спешно достигат до Япония

Новоизбраният главен изпълнителен директор Коджи Сато заяви по време на интервю, след като пое поста през април, „Трябва да увеличим скоростта и усилията си, за да отговорим твърдо на очакванията на клиентите на китайския пазар.“

Toyota вече намали цените на първия си електрически SUV в региона, bZ4X, по-рано тази година. На всичкото отгоре, автомобилният производител издаде изземване (над 12K единици) за първия си електрически седан, bZ3, задвижван от BYD, заради дефектни дръжки на вратите.




Toyota планира да накара инженери от трите й съвместни предприятия в Китай, BYD, FAW и GAC, да работят по „ръководен от Toyota проект за развитие“.
Electrek's Take

Японските производители на автомобили, които бавно възприеха чисто електрически превозни средства, изостават на най-големия пазар на електромобили в света и това започва да се отразява.

Mitsubishi беше първият японски производител на електромобили, който падна в Китай, като обяви планове за спиране на операциите в региона за неопределено време по-рано този месец. В меморандум на компанията се казва: „През последните няколко месеца ръководството и акционерите се опитаха по най-добрия начин, но поради пазарните условия и с голямо нежелание и съжаление трябва да се възползваме от възможността да преминем към нови енергийни превозни средства.“





Mitsubishi, както и Toyota, цитираха прехода на Китай от ICE към електрически като аргумент. Продажбите на Mitsubishi са спаднали от пика от 134 500 през 2019 г. до само 34 500 през изминалата година.

Други японски производители на автомобили също отбелязват спад на продажбите в региона, включително Honda, Nissan и Mazda.

Продажбите на Toyota в Китай паднаха с 2,8% през първата половина на годината, включително спад от 12,8% през юни. И това не се случва само на автомобилните производители в Япония. Те просто виждат някои от най-драстичните въздействия. Други чуждестранни производители на автомобили също усещат горещината на процъфтяващия китайски пазар на електромобили.

Volkswagen ускори усилията си за EV в региона, като си партнира с Xpeng Motors, за да използва своята технологична платформа, ADA и софтуер за свързване, за да разработи два нови модела.

Междувременно китайският пазар на електромобили продължава да се разраства и местни производители на автомобили като BYD, NIO, XPeng, Li Auto и други печелят своя дял.



Източник: electrek








 




Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.

Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:

- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?

- Ъъъъ, четири.

- Добре. Корен квадратен от 100?

- Ами, десет!

- Отлично. Кой е убил Ботев?

Блондинката замълчава.

- Не знам, - накрая казала тя.

- Добре, помислете и елате утре

Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:

- Взеха ли те на работа?

- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!

 

 

към хороскоп хороскоп

телец