Компанията ще отпразнува и отбележи 100-годишнината на Warner Bros. с:  Акценти в програмната схема: документален филм от три части за историята на Warner Bros

Свързани новини

19.12.2022 14:12

Уорнър Брос посреща 100 ЧРД

Видян 1926 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

На 14 декември Warner Bros. Discovery (WBD) официално стартира своята глобална кампания по 100-годишнината на Warner Bros. Studio, която честваме на 4 април 2023 г. През следващите 12 месеца, този важен рожден ден ще бъде отбелязан във всички канали и платформи за потребители със специална програмна схема и съдържание, ексклузивни продукти и селекции за забавление у дома, специална секция в HBO Max, многоканални кампании в социалните медии, събития на живо и прожекции и активации за феновете на съдържанието на компанията по света.


Дейвид Заслав, главен изпълнителен директор на Warner Bros. Discovery, сподели: „Името Warner Bros. е синоним на забавление и за нас е чест да празнуваме стогодишнината на това емблематично студио и богатото наследство, което стартира от четиримата братя, които го основаха през 1923 г.


През последните 100 години Warner Bros. създаде някои от най-разпознаваемите и обичани филми, телевизионни предавания и герои, измисляни някога, и е мястото за въздействащо разказване на истории, което едновременно определя и отразява нашата култура. Ние сме развълнувани от светлото и динамично бъдеще на нашата компания и докато се впускаме в нейния втори век, ще продължим да разказваме страхотни истории, които забавляват, информират и вдъхновяват публиката по цял свят.“ Компанията ще отпразнува и отбележи 100-годишнината на Warner Bros. с:  Акценти в програмната схема: документален филм от три части за историята на Warner Bros. от WB Unscripted Television, който ще бъде достъпен в HBO Max (и при избрани партньори в територии, където HBO Max не се предлага директно); маратони и специални епизоди в над 40 локални мрежи и международни канали на Warner Bros. Discovery; архивни интервюта от 29-те сезона на публицистичната поредица Extra, както и посещения на снимачна площадка в студиото, премиери на червения килим и партита; целогодишен фокус върху класическите филми на Warner Bros. от бранда TCM; партньорства с различни обществени организации за подпомагане на набирането и идентифицирането на режисьори, които да бъдат част от проект за късометражен филм, отдаващ почит на някои от най-емблематичните филми на Warner Bros.; брандиране и събития по повод стогодишнината, свързващи феновете с телевизионните марки, франчайзи и герои на Студиото. Warner Bros.


Home Entertainment ще пусне поредица от празнични филмови и телевизионни пакети на дигитални носители, Blu-ray и DVD, включително четири тома от 25 филма и колекция от 100 филма (и двата включват колекционерски сувенири). Пълни колекции от телевизионни сериали, достъпни за първи път и „Най-доброто от…“ телевизионни компилации от най-обичаните франчайзи на WBTV. През годината Warner Bros. Home Entertainment ще пусне дванадесет ремастерирани заглавия, достъпни за първи път в 4K Ultra-High Definition, като сред тях са „Superman 5-Film Collection“ и специалните издания за 50-ата годишнина на „Дракона идва“ и „Екзорсистът“ .


HBO Max ще стартира специален шелф в края на януари с тематични и сезонни предавания: HBO Max ще извади на бял свят заглавия от необятните филмови и телевизионни библиотеки на Warner Bros., за да представи подбрани колекции, отбелязващи празника и отделни активности към него, включително Месец на афроамериканската история, Месец на историите на силните жени, Месец на историите на общността на азиатските американци и жителите на тихоокеанските острови  (AAPI) и Pride/LGBTQ месец. Потребителски продукти: oт облекло и домакински стоки до играчки, колекционерски предмети, издателствa, търговци на дребно и компании за храни и напитки, Warner Bros. Discovery Global Consumer Products си партнира с някои от най-популярните и разпознаваеми марки в света, за да отбележи този важен момент. През 2023 г. Consumer Products ще представи няколко ексклузивни активации с ключови партньори, включително Amazon, Saks Fifth Avenue, Funko, Mattel, New Era, Running Press и други. Освен това ще бъде представена нова линия продукти, включваща „Шантави мелодии“, една от най-разпознаваемите анимационни поредици в историята на Warner Bros., както и други легендарни WB герои от любими на феновете франчайзи като DC и Wizarding World. Компанията ще представи няколко събития на живо и изживявания за фенове по целия свят през цялата година, включително: Поредица от концерти на свещи в 100 града, отвеждащи феновете на музикално пътешествие през 100-те години съществуване на Warner Bros. в градове по целия свят, включително Лос Анджелис, Ню Йорк, Лондон, Торонто, Мелбърн, Париж, Сингапур, Милано, Сао Пауло и Мексико сити; TCM Classic Film Festival в Холивуд през април ще отпразнува ключови филми и големи таланти от историята на Warner Bros. Pictures, включително „Казабланка“, 50-годишнината на „Екзорсистът“, с участието на режисьора Уилям Фридкин; „Дракона идва“, както и световната премиера на ремастерираните „На изток от рая“ и „Рио Браво“; Ексклузивни единични кинопрожекции на някои от най-популярните филмови заглавия от цялата история на Warner Bros.; Музейни изложби и възпоменателни прожекции с Академичния музей за филми в Лос Анджелис; Възпоменателни прожекции в Warner Bros.


Theatre в Националния музей на американската история Smithsonian; Хотелите и тематичните паркове на Warner Bros. по целия свят, включително The WB Abu Dhabi, Warner Bros. World Abu Dhabi, Parque Warner Madrid и Warner Bros. Movie World в Австралия, ще отпразнуват стогодишнината с ексклузивни стоки, снимки, специални активности и активации и др. Турне Warner Bros. Studio Tour Hollywood: световната премиера на активностите за приближаване на феновете до забавленията, които обичат, ще помогне да отпразнуваме стогодишнината по мащабен начин. Специална изложба за 100-годишнината ще дебютира като част от турнето през февруари, а по-късно през годината ще бъдат разкрити още изненади, посветени на повода.  Глобални тържества: Warner Bros. има международно присъствие почти откакто съществува. За да отпрануват глобалната популярност на марката и нейното съдържание, герои и потребителски предложения, екипи от цял ​​свят ще организират активации във всички бизнеси на студиото. От чествания на стогодишнината в Китай и тематична изложба по време на Международния филмов фестивал в Пекин до временни (pop-up) канали в Германия, филмови изложби в цяла Европа и потребителски продукти и модни линии във всички региони, стогодишнината на Warner Bros. наистина ще бъде глобален празник.


Социални медии: и накрая, тъй като това не се е случило, ако не се види в социалните медии, ангажираността с всички платформи е основен компонент на празнуването на стогодишнината. За да се даде възможност на феновете на всичко, свързано с Warner Bros., да се включат в празника, в социалните медии ще бъдат пуснати специални тематични кампании, включително This Day in History, Backlot Journeys и 100 Iconic WB Moments, както и компилации на ключово съдържание, активации на събития на живо, генерирано от потребителите съдържание, снимки и филтри и др.

 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня

Бате Гошо:

 

- Какво е секс прaвилото за есента?

- Пaртньорът с хремa е винаги отдолу!!!

 

към хороскоп хороскоп

стрелец

Обстановката до голяма степен ще е непредсказуема

Обстановката до голяма степен ще е непредсказуема.