Знаменитият холивудски режисьор Мартин Скорсезе ще режисира изключителна рекламна кампания за новия мъжки аромат на модната марка Шанел, съобщава агенция БГНЕС.
Мъжките предложенията на популярната марка винаги са приети с ентусиазъм от страна на модните маниаци. Може би заради това от Шанел нямат угризения да използват най-скъпите и нашумели тенденции, в това число и хора, за да предложат най-доброто на пазара. Обозначете на календара месецът септември 2010 г., който е определен за официалното излизане на пазара на най-новия мъжки парфюм. Ароматът Шанел е известен с това, че винаги използва известни лица при стартирането на новите си кампании. Този път марката е избрала прочутия филмов режисьор Мартин Скорсезе, който ще заснеме новата рекламна кампания на мистериозното ухание. В обектива му ще влезе 25-годишният французин Гаспар Улиел, който се превърна в експерт при комбинирането на мода и кино. В момента Улиел участва в рекламна кампанията на луксозни аксесоари „Longchamp“, където умело си партнира с Кейт Мос.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Българският футболен съюз (БФС) и ...
бТВ Синема 12 май 21:00ч.
Режисьор: Кристоффер Бо
В ролите: Фанни Борнедал Nete Фарес Фарес Assad Елиот Кросе Хове Curt Wad Николай Ли Карл Мьорк
Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.
Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:
- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?
- Ъъъъ, четири.
- Добре. Корен квадратен от 100?
- Ами, десет!
- Отлично. Кой е убил Ботев?
Блондинката замълчава.
- Не знам, - накрая казала тя.
- Добре, помислете и елате утре
Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:
- Взеха ли те на работа?
- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!
Днес е ден за систематична работа и организация на