Бизнесът е предимство и цел за семейство с богатство и традиции, но най-големият лукс в една модна империя ще се окаже любовта

Свързани новини

04.01.2023 10:50

Гледаме бутиковия сериен филм Колекция Кадифе

Видян 5192 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна


По БНТ 1 започва излъчването на красивата испанска телевиознна поредица Колекция „Кадифе“. Сериалът ще спечели сърцата на зрителите с авангардния си стил, неочаквани развръзки и вълнуващ сюжет. През 1958 г. в Мадрид има едно място, в което всеки би искал да пазарува поне веднъж в живота си – „Галерия Кадифе” -  уникално място за мода, където най-елегантните и скъпи тоалети са декор за красива и трудна любов между богат наследник и талантлива шивачка.


Алберто Маркес е синът на собственика, който ще наследи империята от баща си Дон Рафаел. Ана Рибера е скромна шивачка в приказен свят на фини платове, изящни силуети и богати клиенти. Стилът в облеклото се променя с голям скок към фантазия и свобода, но едва ли тенденцията ще промени така бързо и обществото със съсловните му предразсъдъци.


Бизнесът е предимство и цел за семейство с богатство и традиции, но най-големият лукс в една модна империя ще се окаже любовта. В първия епизод на успешната поредица, зрителите на БНТ 1 ще видят разказ за ден от живота на Ана, в който тя заедно с приятелите си се готви за посещението на голям инвеститор в новата модна къща „Кадифе“ в Барселона. Шокираща загуба помрачава грандиозното откриване. Испанският сериал съчетава важни промени, като 50-те и 60-те години на ХХ век са важни в историята на облеклото с прехода от висша мода към „прет а порте", когато изкуството на дизайнерите става достъпно за всички.


Тенденциите в тоалетите - от консерватизъм към въображение - съпътстват промените в социалните отношения - от традиции към свобода. С тази мисъл сценаристите изграждат луксозната империя с визията на „ар деко" в Мадрид, аналогична на Лафайет и Пертегас. Колекция „Кадифе" е най-гледаният испански сериал с почти 5 милиона зрители в праймтайм за частния канал „Антена 3“ от групата „Атресмедия“. Произведен е от продуцентската компания „Бамбу" /“Гранд хотел"/ с 500 000 евро бюджет за всеки епизод. Официален разпространител е „Бета филмс“ с продажби в Италия, Франция, Нова Зеландия, Китай и др. Сценаристи на испанската поредица са Рамон Кампос и Хема Нейра. Режисьор е Густаво Рон, а музиката е от Лусио Годой. В ролите участват Марта Асас, Асиер Ечеандиа, Адриан Ластра, Хавиер Рей, Льоренц Гонсалес, Андреа Дуро Фернандо Гуаляр, Айтана Санчес Хихон, Адриана Осорес, Иманол Ариас и др.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня

Във Фейсбук:


 

- Здравейте група! Пия билката шафран, но не знам за какво помага


 

Коментар:


 

- И аз пия ракия - без да знам за какво помага...от 36 години, най-редовно без да пропускам вечер...

към хороскоп хороскоп

стрелец