След винетките, не по-малко заслужава протести начинът на определяне на застраховките Гражданска отговорност. Никой не може да обясни защо те се определят на брой автомобили, а не на шофьор. Сякаш един водач може да управлява 5 автомобила едновременно?!
Още по-интересен е въпросът откъде накъде мотористите са принудени да плащат целогодишни застраховки, когато могат да си карат железните коне с различна големина и мощност броени месеци?
Същото се отнася за кемперите и караваните, а и за кабриолетите. Някой ще каже, че това са луксове, а ние ще кажем, че законът трябва да бъде справедлив, независимо за какво и за кого се пише.
С новите му постановки, според които машините се дерегистрират служебно не само, ако няма застраховка, но и ако се пропусне вноска, при положение, че тя е разделена на части, двата въпроса, които поставяме стават супер актуални. Досега беше възможно моторите да плащат за 6 месеца, което е нормално и справедливо. Новият кодекс за застраховането, писан изцяло в корпоративен интерес, ще прекрати документите на возилата баш на пролет. Има възможност водачите да си ги подновят, ала това ще им струва толкова разтакаване, че и същите пари, колкото да си платят застраховките. Реформи кипят в държавата!
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Въвеждат се ограничения в центъра на ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Често пъти човек не си дава сметка колко силно са му