Енергийният омбудсман на ЧЕЗ е получил 714 сигнала от клиенти на компанията през първите шест месеца от встъпването си в длъжност, сочи статистиката на дружеството. Отчетът от дейността на омбудсмана показва, че най-много са сигналите, свързани с отчитането на електромерите - 10%, и за месечните фактури за електроенергия – 8%, а за качеството на електроенергията – 5,5% от постъпилите сигнали. Омбудсманът е оправомощен да разглежда само сигнали от клиенти, които не са удовлетворени от начина, по който е решена тяхната жалба в някое от търговските дружества на ЧЕЗ в България. От подадените общо 714 сигнала, 474 отговарят на всички критерии за разглеждане от омбудсмана, 457 от сигналите са разгледани по същество и клиентите на дружеството са получили отговор, какъв е бил той остава да гадаем. Статистиката показва, че по-голямата част от сигналите - 64%, са изпратени по електронната поща. Близо 17% от подадените сигнали са с писмо по пощата, а 15% - в центровете за обслужване. Клиентите на ЧЕЗ, които са подали сигнали би трябвало да получават в 30-дневен срок информация за резултатите от разглеждането на техния случай. Дали това се случва само опарилите се клиенти, дръзнали да се оплачат знаят.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Сякаш служебните дела са поели властта над живота ви днес. Разбира се, важно е да свършите всичко и то по най-добрия възможен начин, както само вие можете, но не забравяйте и другите области на живота. А те могат да са много, много вълнуващи. Не се страхувайте да се срещнете с вътрешната си същност, това може само да ви направи по-силни и по-цялостни. Ден да се съсредоточите върху професионалния си живот