В Южна Европа предизборната кампанията за ЕП е най-активна, сочат данните от втория междинен доклад на Европейския център за мониторинг на изборите. На второ място по активност се подрежда Източна Европа, следвана от Северна Европа и накрая от Западна Европа.
По отношение на видовете рекламни материали, които използват кандидат-депутатите за ЕП, най-активни са постовете в социалната мрежа Фейсбук, след това са публикациите в пресата, следвани от рекламните плакати и накрая видеоклиповете.
Най-много Фейсбук постове до момента има в Италия, а България е по средата по брой публикувани предизборни послания. С най-ниска активност са Прибалтийските републики, Холандия и Ирландия.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
У нас планините лете не губят снега си, ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу