20 партии и 7 коалиции, участвали на парламентарните избори през ноември, са отчели около 7 900 000 лева приходи. Разходите по данни от отчетите им пред Сметната палата се равняват на почти 7 300 000 лева. Това поясни пред БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда, който е изготвил анализ по темата.
Най-голямото перо за разходи традиционно е за медийни услуги.
Най-скъпата кампания е на „Продължаваме промяната“, следвана с малка разлика от „Демократична България“.
„Говорим за средства в размер на около 1 800 000 за двете политически формации.“
Структурирането на разходите в трите вота за Народно събрание през миналата година не се е променило, отчитат експертите.
Единствената разлика се наблюдава в намаляване на средствата за масови мероприятия на последните избори.
При приходите също няма изненади. Когато коалиция се явява на изборите, те са по-трудни за проследяване, тъй като формата на отчетите не позволява сериозна разбивка, посочи Ива Лазарова в предаването „Преди всички“.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Ако си депресиран - живееш в миналото. Ако ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.
- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…
- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.
- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!