Българските потребители се жалват най-често от проблеми в сферата на телекомуникациите – било заради дефектни телекомуникационни устройства, било заради условия по предоставяне на самата услуга, които могат да се окажат в някакъв момент за тях неизгодни. Това заяви в Русе председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов, цитиран от БГНЕС.
Масови остават и жалбите от битова електроника, онлайн търговия, дрехи и обувки.
„От броя на жалбите и сигналите се вижда, че хората са все по-активни и знаят кога към тях се правят опити за нелоялни търговски практики и са склонни да обръщат внимание на това и да защитят своите интереси. През миналата година сме получили над 20 000 жалби и сигнали от потребители, което един ръст спрямо предишни периоди“, коментира Маргаритов.
В 70% от случаите сигналите приключват с компенсация за потребителя от страна на търговеца. Маргаритов призна, че има случаи, в които гражданите злоупотребяват с по-големите права, които законът им дава. По думите му обаче това не е масово явление.
Чужденци също се обръщат към КЗП, като най-често става дума за изгубен багаж или друг проблем, свързан с пътуванията. По-малко от 2% от случаите са свързани със самото качество на туристическия продукт.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Канадското правителство разреши на Airbus ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.
- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…
- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.
- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!