01/02
16.01.2019 16:01

Пощенска банка: Все повече потребители предпочитат дигитални финансови услуги

Видян 1375 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

 Ръстът при използването на дигитални банкови услуги е устойчива тенденция за Пощенска банка, сочат годишните ѝ резултати за 2018 г.


Трансакциите в мобилното банкиране (m-Postbank) бележат ръст от 103% на годишна база, а увеличението на новорегистрираните клиенти за онлайн банкирането (e-Postbank) е над 60%. 80% е ръстът при свалянето на мобилното приложение (m-Postbank), а със 113% нарастват трансакциите в мобилното банкиране като сума. Статистиката на банката сочи също, че двата дигитални канала се ползват най-активно от клиенти с висше образование на възраст между 31 и 45 години.


Данните на финансовата институция показват и още една тенденция – клиентите стават все по-активни и в търсенето на кредитиране в онлайн среда. За година заявките за потребителски кредити през интернет са със 70% повече, а над 100% е покачването в общия размер на отпуснатите през този канал потребителски кредити. Тези изводи се подкрепят и от резултатите на първия банков кредитен чатбот на българския пазар, разработен от Пощенска банка – EVA (Electronic Virtual Assistant).


11 000 уникални потребители са се свързали с кредитния чатбот, който е достъпен във Facebook Messenger 24/7, от старта на услугата през септември м.г. до края на 2018 г. Това прави средно по близо 100 човека на ден. 52% от разговорите с EVA са свързани с възможностите за финансиране на ремонт или за закупуване на автомобили и техника, а 35% от потребителите се интересуват от допълнителни средства до заплата и финансиране на по-малки покупки. Средната възраст на потребителите, които се обръщат към EVA, е 34 години, като мъжете и жените сред тях са поравно.


И през 2019 г. Пощенска банка ще продължи да въвежда най-добрите световни практики и да предлага все по-иновативни и атрактивни финансови продукти. Целта на институцията е да бъде доверен и дългосрочен партньор за клиентите си и да улеснява осъществяването на смелите им планове и мечти сега. Много са успешните проекти на банката през 2018 г., за които потребителите споделят – сред тях са плановете за образование, собствен дом, пътешествия, закупуване на земеделска техника, автомобили и др. Сред най-любопитните случаи са на баща, който за първи път в живота си кандидатства за кредит, за да изпрати децата си – близначки, на обучение в чужбина, както и на фермер, който е потърсил онлайн финансиране за закупуване на трактор. Исканията им са одобрени.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня



- Мамо, излизам. Да купя ли нещо?

- Купи си апартамент и се махай! На 45 си вече.

към хороскоп хороскоп

лъв