Над 1,1млн. лв. за реклама са похарчили партиите и коалициите в първите 20 дни от кампанията

Свързани новини

20.10.2023 14:46

Над 1,1млн. лв. за реклама са похарчили партиите и коалициите в първите 20 дни от кампанията

Видян 649 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

1 130 720 лв. (без ДДС) за реклама в медиите са похарчили партиите и коалициите, които участват на местните избори на 29 октомври за първите 20 дни от кампанията. Това сочат данни на Института за развитие на публичната среда.

Най-много разходи за реклама са отделили парламентарно представените формации.

Мониторингът на Института за развитие на публичната среда (ИРПС) на медийната реклама по време на предизборната кампания, следи официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Диня и жена не се избират. Това си е чист късмет!

към хороскоп хороскоп

дева