Поп Март е известен със своите фигурки с размер на длан, с големи, кръгли очи и изпъкнали глави. Тези герои се предлагат в редица тематични костюми, образуващи различни серии.

Свързани новини

08.10.2023 08:00

Китайската компания за играчки Pop Mart открива тематичен парк в Пекин

Видян 15394 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

С пускането си на пазара през 2010 г. китайският производител на играчки Pop Mart предизвиква мания по колекционирането на фигурки в стил аниме.

Сега той засилва още повече популярността си.

Следвайки стъпките на Disney и Studio Ghibli, Pop Mart разширява дейността си в областта на тематичните паркове, като открива първия в китайската столица Пекин.

Компанията съобщи в китайската социална медийна платформа Weibo, че Pop Land - тематичен парк с площ 40 000 кв. м, който се състои от четири зони - е открит във вторник, 26 септември, в парка Chaoyang.

Вместо атрактивни атракции, паркът предлага на феновете възможност да се снимат с водещите герои на производителя на играчки - Моли, Димо и Чудовищата - в различни обстановки, вариращи от вдъхновен от Европа бял замък до къща на зелено дърво.

Поп Март е известен със своите фигурки с размер на длан, с големи, кръгли очи и изпъкнали глави. Тези герои се предлагат в редица тематични костюми, образуващи различни серии.


Освен това компанията разработва свои собствени серии като Molly, Skullpanda и Dimoo и си партнира с други марки, за да произвежда издания на Mickey Mouse, Hello Kitty и Harry Potter.

За да бъде още по-пристрастяващо, колекционерите никога не знаят какво ще получат, докато не разопаковат малките "слепи кутии", които струват около 10 долара всяка. Завършването на една серия е като игра на лотария.


Мащабът на новата атракция обаче е значително по-малък от този на другите известни тематични паркове в Китай. Шанхайският Дисниленд например се простира на 3,9 кв. км, което го прави почти 100 пъти по-голям от новата Pop Land. Това е първият опит на компанията Walt Disney в Китай.

Сред местните играчи, специализирани в бизнеса с увеселителни паркове, са Chimelong Group, която управлява сафари парк и воден парк в южната китайска провинция Гуандун, и Shenzhen Overseas Chinese Town Enterprises, която притежава редица тематични паркове Happy Valley в цялата страна.

Билетите за Pop Land се продават на цена от около 20 USD през делничните дни и 25 USD в пиковите периоди. Предлага се комбиниран билет на цена 31 долара за тези, които се надяват да се включат в потапящо преживяване вечерта с Моли, един от водещите герои.

Видеоклипове, публикувани в деня на пускането на пазара в акаунта на Pop Mart в Weibo, показват посетители, които се редят на опашка пред магазините и кабинките за мини игри в парка .


"Мислех дали Pop Mart ще открие тематичен парк. Но не очаквах, че това ще се случи", коментира китайски нетизен съобщението на компанията в Weibo.

Друг се надява, че по-големите версии на героите, показани в парка, могат да останат верни на дизайна.

"В противен случай това ще развали атмосферата", добавя човекът.


Pop Mart е регистрирана на Хонконгската фондова борса през 2020 г. и към тази седмица има пазарна капитализация от 3,8 млрд. долара. Тя се представя като легитимен претендент в индустрия, традиционно доминирана от Япония - родината на най-популярните аниме и манга - като се стреми да разшири дейността си и в чужбина.

При откриването на първия си магазин в Тайланд миналия месец марката привлече дълга опашка от посетители. Миналата година тя установи присъствие на пазара в САЩ, Обединеното кралство, Нова Зеландия и Австралия.


Според последния годишен доклад Pop Mart продължава да се разраства и вече има 340 магазина в континентален Китай, с 19 повече от края на 2022 г., и общо 55 в Хонконг, Макао и други страни.

Тя генерира 385 млн. долара през първата половина на 2023 г., което представлява увеличение от 19,3% в сравнение със същия период на миналата година, като сред най-новите ѝ стратегии е улесняването на "създаването на увеселителни паркове", съобщи тя.


 Източник: CNN


 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Бате Гошо:

 

- Какво е секс прaвилото за есента?

- Пaртньорът с хремa е винаги отдолу!!!

 

към хороскоп хороскоп

козирог