Иноваторът в модерната търговия у нас Kaufland България продължава с поетапната модернизация на своите хипермаркети и днес открива два обновени филиала в пловдивските квартали „Христо Ботев“ и „Гагарин“. Общата инвестиция на дейностите възлиза на близо 6 300 000 лева. Фокус на подобренията са витрините с обслужване и в двата магазина, като съоръженията са подменени с най-висок клас хладилни витрини, което задава още по-завишени критерии за хигиена, безопасност на храните, температура на съхранение и визуализация на продуктите. „Витрините на бъдещето“ са нискоемисионни, изградени са според най-модерните екологични стандарти, разполагат с LED осветление и ползват хладилен агент, който е в пъти по-щадящ към околната среда, в сравнение с конвенционалните. На витрините се излагат ежедневно над 400 свежи храни, непакетирани меса и колбаси, сирена, маслини, млечни продукти, салати, риба и морски дарове.
„Продължаваме да инвестираме в иновативни решения, които да гарантират качеството, което предоставяме на нашите клиенти. Новите ни витрини неслучайно могат да бъдат наречени „витрини от бъдещето“, защото те задават нови критерии и нови стандарти, както за нас, така и за целия сектор. С процесите, които протичат в новите ни съоръжения, гарантираме още по-висок контрол при съхранението на свежите ни продукти.“ Това коментира Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България и посочи, че витрините с обслужване в магазинната мрежа в цялата страна са много търсени сред клиентите на веригата. Той подчерта, че по данни на компанията витрината на магазина в кв. Христо Ботев в гр. Пловдив е най-посещаваната в цялата страна.
Освен витрини модернизацията обхваща увеличаване броя на касите на самообслужване и обогатяване на асортимента в специалната секция за готвена храна за вкъщи „To-go”. Според проучване на ритейлъра, отново Пловдив е първенец по брой клиенти, които предпочитат да използват касите на самообслужване. На седмична база между 9 000 и 10 000 клиенти използват възможността да отбележат и платят сами покупките си при пазаруване.
От началото на годината Kaufland България инвестира близо 27 млн. лв. в реновиране на магазините си, като плановете за тази година са броят на обновените филиали да стане общо осем. Модернизацията е част от цялостното трансформиране на хипермаркетите, което включва както внедряване на технологични иновации, така и разширение на продуктовия асортимент.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
3-процентовият Шенген доведе до безумни ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
По улицата върви блондинка. Едната и гърда изскочила от блузата. Всички ахкат и охкат, и само един полицай намира в себе си мъжество да й каже:
- Госпожо, защо сте в такъв вид на обществено място!?
Тя си поглежда гърдата и възкликва:
- Ужас! Забравила съм си детето в автобуса!