Свързани новини

22.07.2013 16:07

Как Мтел стресира клиентите си?

Видян 5393 пъти | Коментари 0
Гласували 3 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Мобилните оператори започнаха да предлагат все повече услуги и добро отношение към клиентите си. В тази конкурентна среда единствено Мтел все още се държи като монополист, а оплакванията на клиентите от компанията продължават да нарастват. “Провалените завинаги мошеници от Мтел са го закъсали дотам, че гонят бившите си клиенти, които с много зор и унижения избягаха от тях заради надписани сметки и лошо обслужване с искания за годишни обезщетения. Нарочно са изчакали повече от година и независимо от прекъснатите договори и липсата на разговори и други услуги, звънят по три пъти на ден и тормозят невинните. Очевидно се стараят да избегнат фалита, пряк резултат от провала им в обслужването на клиентите и престъпните им практики“, гневи се в социалната мрежа известният радиожурналист Петър Пунчев. Има множество случаи, когато на изключен телефон, дори и с извадени сим карти пак се генерират сметки. Това разбира се буди недоумение как и по какъв начин се прави ценообразуването и дали е коректно. Тези случки будят подозрение и недоволство сред абонатите на Мобилтел и в общественото пространство. Мтел масово надписва сметки за мобилни телефони, писа още миналото лято в. Република. Най-честите случаи са с начислени суми за интернет, който хората дори не са ползвали. „Мтел надписва сметките за мобилния телефон на мъжа ми, като му начисляват по 25 лева на месец за интернет трафик, който нито е ползвал, нито е заявявал, нито го има в тарифния план. Освен това картата е сложена на стар мобилен телефон, който не поддържа тази услуга и няма как да направи толкова голям трафик. Как може тогава интернет да фигурира във фактурите. “ чуди се една от клиентките на оператора Цветана Кулинска. Тя е пуснала една жалба до Мтел и за един месец надписванията спрели. Но след това отново видели същото начисляване на интернет във фактурите си. Не са редки случаите и с надписвания на сметки, когато абонатите са в чужбина. Въпреки, че ползват услугата на друг мобилен оператор, клиентите се оказва, че трябва да заплатят всеки месец по 50 лева сметка за услуги, които не е ползвал. В същото време други потребители се оплакват, че Мтел не дава отстъпката от 5%, която уж се полагала при плащане на всички натрупани сметки накуп в часовете от 13 до 16. Социалните мрежи се оказват единственото място, където клиентите могат да обменят идеи и оплачат. Над 15 страници и групи са създадени във Facebook с имена от рода на МТЕЛ са лъжци и измамници. Най-често хората се оплакват от надписани сметки за разговори, интернет и автоматичното подновяване на договорите.


Читател на 19 минути разказа и за своя случай, в който преди повече от 2 години прекратява договора си с Мтел, плащайки всички необходими неустойки. Преди около седмица обаче, след двугодишно затишие получава познатия плик, изобразяващ логото на мобилния оператор. В писмото се иска и сумата от 54 лева. Независимо, че отношенията му с "Ментел", както често наричат мобилния оператор опарилите се бивши клиенти, се оказва, че той все още им дължи месечна сума от последната си такса, изплатена нееднократно през 2011 г.


Интересна история ни разказа и друга наша читателка. В края на 2010 г. след като отива да си закупи ваучер на стойност 10 лева, от офис на Мтел на столичния булевард Витоша , от там и заявяват, че е по-добре да мине на сметка, тъй като от 1.01.2011 г. ваучери, с по-малка стойност от 50 лв. няма да има и за самата нея това ще бъде по-изгоден вариант. Това обаче се оказва пълна лъжа. След като жената разбрала, че са я излъгали, поискала да прекрати договора си, но от там й заявили, че за да го прекрати, трябва да изплати всички необходими неустойки на обща стойност от всички месечни такси за 2 години напред, или повече от 500 лв.


Въпреки некоректно представените оферти, фирмата не спира да сплашва клиентите си. Разбира се по цивилизован начин, доколкото подобно нещо е възможно. От телефонната компания работят заедно с Фронтекс интернешънъл АД, които се определят като компания за събиране на вземания. Целият комплекс от услуги явно е с доста широко тълкуване според фирмата, защото именно те не еднократно звънят на определените за длъжници клиенти. Телефонните разговори далеч надхвърлят благоприличието, че дори прерастват в заплахи, ожалиха се наши читатели. „Неведнъж се обаждаха и ме заплашваха, че ако не платя начислената сума ще ме принудят по един или друг начин“, сигнализираха потърпевши. Повечето клиенти се заканват, че в първия удобен момент ще прехвърлят номера си към някой от другите мобилни оператори. Статистика сочи, че още миналото лято 100 000 абонати са прехвърлили номерата си от М-Тел към другите мобилни оператори. Миналата година от компанията се оплакваха, че има разминаване в сметките заради смяна на интернет платформата за обслужване на клиенти. Защо обаче и след смяната оплакванията продължават, остава загадка.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня

Тя го вижда да си стяга куфарите и пита:

- Какво значи това?

Той:

- В Южните морета има един остров, където мъжът като прави секс с жена, му дават 25 евро.

Тя:

- Ха, тогава и аз ще дойда, да те видя как ще изкараш с 25 евро на месец!

към хороскоп хороскоп

близнаци