Компанията Coca-Cola обяви в петък, че е предприела структурни промени в бизнеса на компанията, за да се позиционира по-добре на бързо променящия се пазар, включително да направи и "доброволни и принудителни" съкращения на персонала, предаде БНР.
Като част от новата стратегия Coca-Cola създаде програма за доброволно си разделяне с 4000 свои служители в Съединените щати и Канада, за да намали до минимум въздействието на промените, като даде възможност на освободените работници да получат на раздяла пакет от помощи. Програмата ще струва между 350 и 550 милиона долара, се казва в съобщението на световната компания за безалкохолни напитки.
"Промените в нашия оперативен модел ще изместят нашия маркетинг, за да постигнем по-голям растеж и да поставим изпълнението по-близо до клиентите и потребителите, като същевременно дават приоритет на портфолио от силни марки и дисциплинирана иновационна рамка. Докато прилагаме тези промени, ние продължаваме да развиваме нашата организация, което ще включва значителни промени в структурата на работната ни сила“, обясни главният изпълнителен директор на Coca-Cola Джеймс Куинси.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Е, нали това е целта на пландемията - да се преконструира икономиката. Органичното гориво свършва, ангелчета, темпа трябва да се забави. Една лека депопулация също може да понамали консумацията на всичко.
Макар да звучи като сюжет от сериал ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
- Каква е разликата между мъжа и микровълновата печка?
– Никаква, след 30 секунди всичко е готово.