Свързани новини

03.02.2013 16:32

80% одобрение в 12 страни за новото лого на България

Видян 1623 пъти | Коментари 0
Гласували 2 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна
Много шум се вдига през последните дни около новия бранд на България. Вместо девизът Открий и сподели, който звучи съвсем в духа на Фейсбук комуникацията, която е превзела сърцата на милиарди хора по света, мнозина се втренчиха в логото. И никой не обърна внимание на конкретните резултати. При тестването на визуалните концепции, направено сред туристи и туроператори от Русия, Украйна, Чехия, Швеция, Великобритания, Германия, Румъния, Събрия, Турция, Гърция, Китай, България близо 80% от тях са одобрили логото и слогъна на страната ни. А именно това са основните пазари, откъдето идват хората, които ни пълнят хотелите. „При 80% одобрение, винаги ще има и 20% недоволници – по каквато и да било причина”, коментира пред излизащия днес нов брой на седмичника Супер 19’ авторката Росица Охридска – Олсън. Тя е възпитаник на специалността Туризъм в СУ и на университета в Минесота, 2 десетилетия работи по брандинг проекти зад Океана и дори изнася лекции по темата в Щатите. Тя добавя: „Брандингът не е дизайн, а създаване на чувство у ключови аудитории на целеви пазари. Има гласуване на една от култовите дизайнерски страници в Интернет, а там резултатите са много положителни. Но това са специалисти и в конкретния случай става дума за дизайн. За нас е важно брандът и неговият елемент – логото - да привлече вниманието на потенциални туристи, те да дойдат тук и да споделят това, което ще открият”. В този смисъл са важни и коментарите на спецовете. Густаво Конишер, директор на FutureBrand, създал брандовете Перу, Аржентински авиолинии, Чилийски вина и др. казва: „Извършена е много задълбочена работа, базирана на солидна стратегия. Типографията е едно от най-интересните неща в дизайна. Цялата система е отлична и се надявам да я видя приложена съвсем скоро”. Марк Сасерат, изпълнителен директор на Sasserath Munzinger Plus GmbH, един от най-известните бранд експерти в Германия подкрепя: „Брандирането на страни е много сложна задача и България е намерила много приятно и силно решение”. Ерика Заутер, дългогодишен туристически редактор на най-големия берлински ежедневник BZ посочва: „Аз лично съм голям почитател на приятелското и цветно лого и на привлекателните под-брандове. От една страна веднага разбираш за разнообразието от туристически продукти, а от друга, ставаш любопитен и се чувстваш поканен да научиш повече”. Не е за пренебрегване и фактът, че на държавата са спестени 700000 лв. при избора на офертата за бранд. А тези пари могат да се използват за допълнителна реклама като туристическа дестинация на нашата страна и да доведат много нови туристи и техните пари у нас.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня


"Моля, не повръщайте под масите! И там има ора..." - Надпис във врачанска кръчма

към хороскоп хороскоп

дева