Ако понечите да отворите националния туристически сайт bulgariatravel.org, със сигурност ще установите изключително бавното му отваряне. Цяло чудо е за какво са похарчени невероятните 6 милиона лева за него, пише в октомврийския си брой единственото професионално клубно списание в бранша Гранд хотели.
“Едва ли google.com е излязъл на бедните си създатели и една стотна от похарчените от нашата държава 4,5 милиона долара”, коментират компютърни специалисти.
След като още Тройната коалиция похарчи 2 милиона за създаването на bulgariatravel.org, А Трайчо Трайков добави още 1,8 млн. за рефрешването му, нови 3,58 млн. ще потекат за популяризирането му.
Въпросният сайт за милиони е едва 2161-и сред българските и 426 018 от световните интернет медии, статистически изтъкна вестник 168 часа.
Което е достатъчен показател за качеството на свършената работа от страна на буквално позлатените изпълнители на заданието.
Дежурното обяснение в такива случаи е, че не става въпрос за сайт, а за цял портал и т.н. За никого в бизнеса обаче не е тайна, че през последната година рефрешването на сайтове стана чудесно оправдание за източване на сериозни средства от бюджетите на държавни и общински институции. Простичкият сайт на парламента е подобен пример с 600 000 лева, похарчени без видим впечатляващ резултат за него.
Така че подобни случки, каквато представлява и bulgariatravel.org не са плод нито на глупост, нито на случайност, а са съвсем целенасочено разпределяне на “едни” пари за “едни”, подразбирайте – наши, хора.
Дори за неспециалистите е достатъчно да погледнат старомодния и не добре обмислен и реализиран рефрешнат български сайт с тези на нашите комшии и директни конкуренти Гърция и Румъния. Да оставим настрана факта, че техните електронни медии, нека са портали за по-гръмко, са подчинени на цялостна маркетингова концепция, какъвто нашият случай не е.
Стига само да се погледне дизайна, функциите, бързината на работа на комшийските сайтове, за да се прецени мигом за каква поредна грандиозна далавера с щедрия бюджет за туристическа реклама на България, осигурен от правителството, става въпрос. Виновници за действията и бездействията си по този казус са двама души – министърът Трайчо Трайков и неговият ресорен зам. Иво Маринов.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Това ще доведе до поскъпване на ...
бТВ Синема 05 май 21:00ч.
Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс
Млада семейна двойка е на излет в планината. Седнали са на тревата и си припомнят годините, в които още не са били женени. До тях си играе шестгодишният им син.
- Помниш ли, мила, на това място сме идвали преди седем години и точно тук правихме любов…
- Аз къде бях по това време, татко? – прекъсва го детето.
- Как да ти кажа, моето момче, на идване те носех аз, на връщане – майка ти!
Днес темите ще са свурзани най-вече с личния ви живот,