01/02
08.12.2021 15:15

90% от потребителите на Софийска вода са доволни от услугите на дружеството

Видян 1086 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

През 2021 г. съществено мнозинство от жителите заявяват, че не са имали проблеми с водата, сочи социологическо изследване

Общата удовлетвореност от услугите на „Софийска вода“, част от Веолия, бележи ръст и достига 90% за изминалата година. С 6% се е увеличил делът на хората, заявили, че са „по-скоро доволни“ от ВиК оператора. „Тенденцията може да се определи като положителна в контекста на икономическата криза и в сравнение с мнението на потребителите за другите ютилити компании“. Данните и обобщението са от ежегодно маркетингово представително проучване на „Алфа Рисърч“ сред 1000 жители на столицата чрез количествено изследване, реализирано в периода 8-21 ноември, обхванати в различни възрастови, професионални и социални групи.
Данните очертават още няколко положителни тенденции. 76% от жителите на града пият чешмяна вода. Клиентите са доволни от непрекъсността на услугите (85%), налягането на водата (84%) и разнообразните канали за плащане на задължения (79%), обслужването на клиенти (69%). „Огромното мнозинство не са имали проблеми с водопреносните и канализационни услуги, а в случаите на такива налице е одобрение на клиентите от времето за реакция от отстраняване“, обобщават още от „Алфа рисърч“. 64% от респондентите не са имали проблеми с водата през 2021 г., което е 15% повече от миналата година.

Високо оценени са и новият сайт на дружеството, и мобилното приложение, внедрени само преди няколко месеца, като делът на ползващите нараства почти двойно спрямо миналата година.

„Софийска вода“, част от Веолия, е най-високо оценената комунална услуга в София според друг вид маркетинг инструмент – NPS score, адаптиран за изследване на доставчици на обществени услуги.
Ежегодното прочуване на „Алфа рисърч“ помага на „Софийска вода“ да се ориентира по-добре в мненията, нуждите и причините за удовлетвореността/неудовлетвореността сред своите потребители и е част от много други поети ангажименти към тях в „Хартата на клиента“. Данните, макар и в табличен вид, служат за постигане на целта на „Софийска вода“, част от Веолия, а именно – услуги като по вода, които са полезни за хората, обществото и живота в София!


 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 28 април 21:00ч.

Специален отдел Q: Ловци на фазани

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу

виц на деня



COVID-19 е като рогата:

- Едни го имат.
- Други ще го имат.
- А трети никога няма да знаят, че са го имали ...

към хороскоп хороскоп

везни