Кампания срещу полиетиленовите торбички е стартирала Столична община. Целта е големите търговски вериги да лансират бързо разграждащите се пликчета, които са два вида – от царевични кочани и от дегрален. Той се разгражда за около 12-16 месеца. За сравнение животът на найлоновите торбички е 150 години.
Подготвени са споразумение до големите търговски обекти в София. С някои от тях вече има и подписани споразумения. Приветстваме това им отношение, защото то показва, че имат политика на грижа към околната среда, отбеляза за 19 ` Петър Трайков от дирекция „Околна среда“ към общината. На този етап, според него „ръка са подали“ 4-5 компании, сред които - сладелодите „Дарко“, Мосю Бриколаж, хипермаркет ЦБА. От МЕТРО са заявили, че ще стартират кампанията от догодина.
19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.
Толерира се използването на кирилица.
Няма коментари към тази новина !
Илон Мъск заяви, че „до края на 2025 г. ...
бТВ Синема 28 април 21:00ч.
Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Лий Коос, Фарес Фарес, Пилу Асбек, Давид Денсик, Даника Чу
По улицата върви блондинка. Едната и гърда изскочила от блузата. Всички ахкат и охкат, и само един полицай намира в себе си мъжество да й каже:
- Госпожо, защо сте в такъв вид на обществено място!?
Тя си поглежда гърдата и възкликва:
- Ужас! Забравила съм си детето в автобуса!