09.11.2018 11:11

Дъвките на братя Хол от 1893 вече и в България

Видян 1890 пъти | Коментари 0
Гласували 0 рейтинг: 0.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна

Водещият световен производител на леки закуски Монделийз, пуска в продажба на българския пазар дъвки и освежаващи бонбони Halls. С тази нова за българските потребители марка, компанията навлиза в нова продуктова категория у нас, с амбицията да затвърди позицията си на един от основните производители на дъвки и бонбони в световен мащаб. Продуктите, любими на консуматорите по цял свят, дават едно завладяващо усещане за свежест, уникално за марката. Под слогъна „Грабни свежестта“,започват да се предлагат и на българския консуматор дъвки и бонбони Halls, в четири вкуса за всеки сегмент, в отговор на променящите се очаквания на консуматорите, които харесват и искат да бъдат изненадвани с нови вкусове и атрактивни опаковки. Обичани по цял свят заради своя впечатляващ и наситен вкус, бонбоните Halls осигурят дълготрайно усещане за свежест. Продуктите имат отличителен и динамичен дизайн на опаковката, с който се разпознават лесно, а индивидуално опакованите бонбони осигуряват допълнително удобство. В България се лансират два интензивни вкуса с аромат на мента – Coolwave и Extra strong, както и два плодоводи ватианта – с аромат на лайм и горски плодове. Дъвките предлагат максимално наситено изживяване – една изключителна серия дражета, състоящи се от 2 различни слоя и сърцевина, изпълнена с охлаждащ пълнеж под формата на кристали. Тази технология осигурява дълготрайно усещане за свежест и вкус. Дъвките се предалагат в модерна и висококачествена опаковка, с лесно разпределяне на количеството и лесно отваряне и затваряне. В България дъвките  ще се предлагат в 4 страхотни вкуса – две разновидности с аромат на мента с дълготрайна свежест до 60 минути, а за почитателите на плодовите варианти – ободряващ аромат на диня, както и мандарина. Създадена през далечната 1893 г. във Великобритания от братята Хол, Halls бързо се превръща в предпочитан в световен мащаб бранд за освежаващи продукти, който непрестанно се развива, помагайки на консуматорите, „грабвайки свежестта“ бързо да се завърнат към задачите и динамиката си.



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

Южна Африка

Южна Африка е "магнит" за руските туристи

Южна Африка е най-популярната дестинация ...

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 05 май 21:00ч.

Специален отдел Q: Писмо в бутилка

Режисьор: Ханс Петер Моланд
В ролите: Фарес Фарес Assad Николай Ли Карл Мьорк Джохан Луис Шмид Роуз Кнудсен Пол Свер Хаген Джоханъс

виц на деня

-Какво прави феминистката, когато чуе хубав виц?
-Смее се под мустак…

 

към хороскоп хороскоп

везни