Bugatti Bolide

Свързани новини

10.06.2023 08:06

Bugatti Bolide с екстремни тестове, за да усъвършенства аеродинамиката на високопроизводителните автомобили

Видян 11054 пъти | Коментари 0
Гласували 1 рейтинг: 5.0000
много слаба слаба добра много добра страхотна


Невероятно бързо. Безкомпромисно екстремен. Хиперспортен автомобил като никой друг. Визията за създаване на най-доброто Bugatti само за писти е още по-близо до реалността: след като е завършил дизайна си и е създал първите прототипи, сега Bolide доказва напредналите си аеродинамични възможности по време на интензивни тестове на някои от най-динамично предизвикателните писти. Резултатите досега са спиращи дъха.

Най-амбициозните начинания често се раждат от най-чисти идеи, а при Bolide целта беше недвусмислена от самото начало: да се създаде възможно най-лекият автомобил, сведен до най-същественото, около емблематичния 8,0-литров W16 двигател с четири турбини. Атрактивността беше очевидна и предизвика огромен интерес от страна на клиентите в световен мащаб, което накара Bugatti да произведе ограничена серия от само 40 бройки. Две години и половина след представянето на концепцията Bolide и след безброй симулационни обиколки, автомобилът вече се усъвършенства на реални, почитани състезателни писти като част от безкомпромисна тестова програма, която се фокусира върху реализирането на най-високите нива на представяне в моторните спортове.



Тестовете са изтощителни и безмилостни, както трябва да бъде при автомобил от такова естество с мощност 1600 к.с. и сухо тегло от само 1450 кг, като по този начин се постига безпрецедентно съотношение между тегло и мощност. Обиколка след обиколка Bolide се изтласква до самия предел в стремежа си да постигне оптимално управление, но в съответствие с философията на Bugatti, че двуместният автомобил трябва да бъде управляем от водачи с всякакви способности.


Сред ключовите фактори за това е осигуряването на правилно ниво на притискане, което е един от приоритетите на експертния инженерен екип на Bugatti. Предизвикателните завои и прави осигуряват финалните точки за валидиране след месеци на сложна развойна работа, фокусирана върху аеродинамиката, при която бяха създадени симулации на някои от най-почитаните писти в света - всички с много различни характеристики - за да се настрои Bolide възможно най-близо до физическите му граници. Кристиан Вилман, главен инженер на Bolide, обяснява: "Тази обширна аеродинамична работа обикновено се извършва само на най-високо ниво в моторните спортове, но ни позволи да разработим внимателно Bolide за постигане на максимална производителност и управляемост."

Усилията са се отплатили: взискателната програма, която продължава, демонстрира екстремните скорости в завоите, на които е способен автомобилът, с възможни до 2,5 G встрани и почти три тона притискаща сила, генерирана в зависимост от скоростта - доказателство за новаторската аеродинамика, широката писта, ниския център на тежестта и мощния 16-цилиндров задвижващ агрегат.


 


 


 



Добави в:
Svejo.net svejo.net
Facebook facebook.com

19min.bg си запазва правото да изтрива коментари, които не спазват добрия тон.

Толерира се използването на кирилица.

Няма коментари към тази новина !

RSS

Най-нови

реклама

към тв програма тв програма

бТВ Синема 21 април 21:00ч.

Специален отдел Q

Режисьор: Микел Норгард
В ролите: Николай Ли Карл Мьорк Фарес Фарес Assad Соня Рихтер Мерит

виц на деня

Блондинка опитва да постъпи на работа в полицията.

Възрастният шеф в полицията я поглежда и пита:

- Ще ви задам няколко въпроса. Колко е две по две?

- Ъъъъ, четири.

- Добре. Корен квадратен от 100?

- Ами, десет!

- Отлично. Кой е убил Ботев?

Блондинката замълчава.

- Не знам, - накрая казала тя.

- Добре, помислете и елате утре

Блондинката се обажда на приятелка. Тя я пита:

- Взеха ли те на работа?

- Не само, че ме взеха, но вече ми поръчаха и разследване на убийство!

 

 

към хороскоп хороскоп

водолей

Съвсем не лош ден

Съвсем не лош ден, макар че може би ще се наложи дълго